Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

@Elisabeth Hmm, du spelar squash? Du råkar inte spela badminton också? 😉

Johan, jag har faktiskt aldrig testat (på allvar i alla fall), men det skulle jag mer än gärna göra någon gång. Jag tror jag har förstått principen, den verkar tämligen överförbar; träffa litet föremål med racket och vinn. 🙂 Men lite knepigare när man h

Tänkte jag kunde presentera mig lite jag med: skåning i exil i Linköping, ramlar över strecket till att vara mellan 30-40 nästa vecka, tränar mycket och varierat, men har iaf fått för mig att jag ska lära mig åka skidor i vinter. Och ni förstår ju själva:

Välkommen Anna!

Vi spelar nästan samma sport, iaf samma ord. Du vattenpolo och jag cykelpolo!

Varför bor du i Linköping, det är ju långt från mig?

Välkommen i soffa Anna. Champangen kommer snart 🙂

Tackar tackar!

Och jag spelar undervattensrugby, i vattenpolo kan man ju andasm det känns mesigt 😉

Så närnjag slåss över ytan är det med sparkar o slag och väldigt långt från en bassäng 🙂

Välkommen Anna :=) Det står ej i din presentation vart du bor.. Men bor du i närheten va Göteborg får du gärna hänga med mig och en som heter Johan N här från funbeat på en mtb tur till Ängsgården i Göteborg 🙂 den 22 oktober.. Det får andra här med

Christer, det skrev hon i första meningen: "Tänkte jag kunde presentera mig lite jag med: skåning i exil i Linköping,"

Där ser man Anna, ytterligare en Skånetös i Linköping. 🙂 Välkommen till gänget (vi är i alla fall två och det tycker jag räknas som ett gäng)!

oj så bra läser ja haha