Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 19:36(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 19:37Johanna: Jag tror inte han kan bli blyg ens om han anstränger sig jättejättemycket faktiskt. Men jag har gärna fel? 😉
Johanna: Jag tror inte han kan bli blyg ens om han anstränger sig jättejättemycket faktiskt. Men jag har gärna fel? 😉
Quote from Lisa Andersson on 15 October 2011, 19:49Hej!
Stockholmssingel utan barn och fritidslöperska! Jag är rätt påhittig och är sällan hemma i soffan (fast nu sitter jag ju här en lördagskväll). Njuter just nu mest utav att springa (deltar gärna i tävlingar), läser gärna, tycker om att laga mat, gå p
Hej!
Stockholmssingel utan barn och fritidslöperska! Jag är rätt påhittig och är sällan hemma i soffan (fast nu sitter jag ju här en lördagskväll). Njuter just nu mest utav att springa (deltar gärna i tävlingar), läser gärna, tycker om att laga mat, gå p
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 19:52Här välkomnas alla att slå sej ner i singel soffan, varsågod och sitt.
Här välkomnas alla att slå sej ner i singel soffan, varsågod och sitt.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 19:52Välkommen Weronika, känn dig som hemma!
Välkommen Weronika, känn dig som hemma!
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 19:54Välkommen Veronica, champangen kommer snart så det är bara att slå sig ner i soffan.
Välkommen Veronica, champangen kommer snart så det är bara att slå sig ner i soffan.
Quote from Rasmus Olsson on 15 October 2011, 19:57Välkommen du påhittige. Hitte på nåt så jag övertygar de andra att jag innerst inne är en liten blyg pojke. Faktiskt.
Välkommen du påhittige. Hitte på nåt så jag övertygar de andra att jag innerst inne är en liten blyg pojke. Faktiskt.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 20:00Välkommen Weronika!
Välkommen Weronika!
Quote from ellen olsson on 15 October 2011, 20:10Välkommen! *häller upp Paul Déthune Grand Cru Brut i glasen*
Välkommen! *häller upp Paul Déthune Grand Cru Brut i glasen*
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 20:12Välkommen till vårt singelträsk Weronika! 🙂
Välkommen till vårt singelträsk Weronika! 🙂