Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Inte singel men ändå ensam då min dam har legat på lasrett i snart två år. Letar bara vänner killar som tjejer i umeåtrakten. Vet inte om jag får vara här inne överhuvut taget. annars får ni kasta ut mig. svårare än så är det ju inte.

Långa promenader g

Klart du kan vara med här ändå, Erik.

Halvmaran är kul. Vilken ska du springa?

Specialregler gäller för dig Erik, känn dig som hemma.

Göteborgsvarvet den 12 eller om det var den 18 maj. Oavsett vilket har man nu en förbannat kall vinter framför sig. Tycker detta lopp är alldeles förtidigt då jag gärna hade velat träna lite under normala omständigheter å inte i dagar då det är 40 minus.

Tråkigt att höra om din dam Erik. Men plats finns det i vår stora rymliga soffa 🙂

12 maj är det. Då ses vi där 🙂

Och när man väl har vant sig så är det inte så tokigt att vara ute och springa mitt i kalla vintern.

HA HA Ses å ses. Kommer nog ha en sisådär 55.000 löpare framför mig skulle jag tro å med din träningskapasitet så tror jag du både har hunnit ducha käkat sovit en sväng, och gått på stan. Men står du vid målinjen vid en sisådär 23 tiden så kanske du ser

Välkommen Erik denna singel grupp är suverän på att peppa, stötta och förskingra tankar på.

Det finns absolut plats för dig i soffan Erik, och hoppas att du snart får hem din dam igen 🙂

Välkommen Erik, känn dig som hemma.

Trist att höra att din dam varit på sjukhus så länge.