Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 06:25Jösses vad mycket nytt folk sen sist jag var här, hoppas ni trivs och inte har en alldeles för långvarig vistelse!
Jösses vad mycket nytt folk sen sist jag var här, hoppas ni trivs och inte har en alldeles för långvarig vistelse!
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 16:39Hej och välkomna allahopa! Jag är kanske inte mest aktiv här på forumet, men jag läser mycket!
Hej och välkomna allahopa! Jag är kanske inte mest aktiv här på forumet, men jag läser mycket!
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 22:52Halloj alla singlar!
En liten presentation är väl på sin plats av en relativt ny medlem i gruppen och här på Funbeat!
Jag är en 26-årig grabb med ett glatt humör. Jag kommer ursprungligen från ett litet samhälle (Billingsfors) i norra Dalsland där jag ti
Halloj alla singlar!
En liten presentation är väl på sin plats av en relativt ny medlem i gruppen och här på Funbeat!
Jag är en 26-årig grabb med ett glatt humör. Jag kommer ursprungligen från ett litet samhälle (Billingsfors) i norra Dalsland där jag ti
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 23:02Välkommen, känn dig som hemma!
Välkommen, känn dig som hemma!
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 23:03Välkommen Marcus!
Välkommen Marcus!
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 23:12Välkommen
Härligt med en dalslänning även om du lever i exil...;)
Välkommen
Härligt med en dalslänning även om du lever i exil...;)
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 05:57Välkommen till singelträskets mysiga soffa Marcus. Här kommer du att trivas och få god champange 🙂
Välkommen till singelträskets mysiga soffa Marcus. Här kommer du att trivas och få god champange 🙂
Quote from ellen olsson on 21 October 2011, 07:49Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 13:19Välkommen Marcus! 😀
Välkommen Marcus! 😀
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 13:33Välkommen Marcus!:)
Här flödar visst champagnen tidigt på morgonen 😉 (@Fredrik) 🙂
Välkommen Marcus!:)
Här flödar visst champagnen tidigt på morgonen 😉 (@Fredrik) 🙂