Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 13:33Välkommen även till Hans! 🙂
Välkommen även till Hans! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 16:29Marcus hälsas välkommen.
Marcus hälsas välkommen.
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 19:18Hej hoj hallå alla nya!
Här är man borta några dagar oxå bara trillar de in nya. Välkomna välkomna, och Marcus de är helt rätt, du behöver ingen tröja, men då får du hålla dej inomhus, för de är tusans kallt ute!!! 🙂
Hej hoj hallå alla nya!
Här är man borta några dagar oxå bara trillar de in nya. Välkomna välkomna, och Marcus de är helt rätt, du behöver ingen tröja, men då får du hålla dej inomhus, för de är tusans kallt ute!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 21:12Ja här händer det saker..... Välkommen till nya singlar 🙂
Ja här händer det saker..... Välkommen till nya singlar 🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 11:24Hej hej
Jag vet inte vad jag är egentligen. Men min sambo har lämnat mig nyligen och jag känner mig så ensam. Han säger att han älskar mig men "måste" göra såhär av olika anledningar (tror han har en 30års kris bl.a). 🙁 Hoppas ändå han kommer till insi
Hej hej
Jag vet inte vad jag är egentligen. Men min sambo har lämnat mig nyligen och jag känner mig så ensam. Han säger att han älskar mig men "måste" göra såhär av olika anledningar (tror han har en 30års kris bl.a). 🙁 Hoppas ändå han kommer till insi
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 11:28Välkommen Emma och känn dig som hemma. Jag hoppas det löser sig med din sambo och att hans30-årskris går över.
Välkommen Emma och känn dig som hemma. Jag hoppas det löser sig med din sambo och att hans30-årskris går över.
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 11:49Emma, du har en plats i singelsoffan så länge du vill/behöver. Hoppas sambon kommer underfund med vad han vill. Känn dig som hemma och Välkommen!
Emma, du har en plats i singelsoffan så länge du vill/behöver. Hoppas sambon kommer underfund med vad han vill. Känn dig som hemma och Välkommen!
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 11:58Tack!
Tack!
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 14:28Välkommen Emma till singelvärldens bästa soffa. Här finns pepp och mycket annat när du som bäst behöver det.
Varför inte slänga ut en trevare om träningskompisar i någon av de andra grupperna oxå. Det borde ju finnas flera som kan vara intresserade med ta
Välkommen Emma till singelvärldens bästa soffa. Här finns pepp och mycket annat när du som bäst behöver det.
Varför inte slänga ut en trevare om träningskompisar i någon av de andra grupperna oxå. Det borde ju finnas flera som kan vara intresserade med ta
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 19:32Välkommen Emma ! Hoppas du kommer trivas i våran singel soffa....fast igentligen hoppas jag ju att du lämnar den snart, när din gubbe inser sitt misstag 🙂
Välkommen Emma ! Hoppas du kommer trivas i våran singel soffa....fast igentligen hoppas jag ju att du lämnar den snart, när din gubbe inser sitt misstag 🙂