Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 14:23Låter som någon bett om analsex när det skrivs om "2an"? 😛 På en träningssajt?
Låter som någon bett om analsex när det skrivs om "2an"? 😛 På en träningssajt?
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 19:08Jo, det var så det stod, men vi hade tydligen "misstolkat allting". *skeptisk*
Jo, det var så det stod, men vi hade tydligen "misstolkat allting". *skeptisk*
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 09:43Ser att det är någon som fått en liten taskig start in i träsket. Att formulera sig olyckligt är inte någon okänd företeelse. Själv såg jag bara att Bikelover spelade dataspel men man fastnar ju för det man har intresse av (H)
Så på med stövlarna, slå dig
Ser att det är någon som fått en liten taskig start in i träsket. Att formulera sig olyckligt är inte någon okänd företeelse. Själv såg jag bara att Bikelover spelade dataspel men man fastnar ju för det man har intresse av (H)
Så på med stövlarna, slå dig
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 11:42@Håsen - Det stod jag/vi och i det fallet syftade jag på barnen. Men även det var ju otydligt...
Tack i vilket fall!
@Håsen - Det stod jag/vi och i det fallet syftade jag på barnen. Men även det var ju otydligt...
Tack i vilket fall!
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 12:00.
.
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 12:02@ Bikelover: Vad menade du med nr 2 då (nu när barnen var inblandade, om jag förstod rätt)?
@ Bikelover: Vad menade du med nr 2 då (nu när barnen var inblandade, om jag förstod rätt)?
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 12:06@ Celos - Jag ber om ursäkt att jag var otydlig. Jag syftade på Håsens kommentar om datorspel. Jag har inte spelat datorspel på många år, men hade jag tid skulle jag gärna köra en racingsimulator.
@ Celos - Jag ber om ursäkt att jag var otydlig. Jag syftade på Håsens kommentar om datorspel. Jag har inte spelat datorspel på många år, men hade jag tid skulle jag gärna köra en racingsimulator.
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 12:07Ok, då är jag med 🙂
Ok, då är jag med 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 12:26.
.
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 12:32Kan vi inte stoppa denna diskussion nu (iaf i denna tråd) och låta det vara en presentationstråd?
Kan vi inte stoppa denna diskussion nu (iaf i denna tråd) och låta det vara en presentationstråd?