Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Bra idé!

Det har visserligen ingenting med att singelpresentation att göra, men för att få skriva om någonting annat kommer ett litet tips.

Det märks att det är höst och igår gick det inte att få in ett träningspass innan det blev mörkt. Då var Stella

Bikelover, om du nu begär att jag ska kontakta dig privat via pm, varför skriver du då ditt pm ägnat åt mig, helt öppet för alla? Trodde privata pm var just privata. Dessutom ägnar du dig åt förtal. Så tänk dig för. Tack.

Äh sluta tjafsa allesammans.

Rätt där Ingela. Vi kramas allihopa, homofober eller inte. (L)

KRAAAAM KILLAR SOM TJEJER
🙂 Och så fortsatte denna denna underbara singel sida i den trevliga anda som vi har Det händer lätt att det blir lite fel tolkat det man skriver. Olika människor ragerar olika starkt på olika grejer. Trallalalaa

BILD:http://1.bp.blogspot.com/_1x3Muszp5gY/S7jDRXsZRFI/AAAAAAAABk0/r3TBevXy-xI/s400/bodybuilder+group+hug.jpg

Pix för att stå i mitten (H)

Där står redan jag ju. Men du får stå i min famn.

"Det är ju bra att du förtydligar dig"....Tänk om man kunde säga detsamma till dig....Bikelover. Du har skrivit något av det mest pinsamma jag har läst här och sedan svamlar du bara bort det och för de som inte följt det här från början blir det ju inte l

Jag har skickat privata tackmeddelanden till de som har välkomnat mig och jag hoppas att jag inte har missat något. I så fall ber jag verkligen om ursäkt.