Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 22:27@ Anna - Tack!
@ Anna - Tack!
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 14:38Hej alla nya!!!
Hej alla nya!!!
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 15:31Tack tack! Är ny på sidan och dessutom singel 🙂
Tack tack! Är ny på sidan och dessutom singel 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 3 November 2011, 15:35Om du bara vill, kan jag hjälpa dig med problemet "singel".
Om du bara vill, kan jag hjälpa dig med problemet "singel".
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 15:38Välkommen Cecilia!
Om inte Bruse har hunnit rädda dig från vår singelsoffa så får du gärna berätta lite om dig själv.
Välkommen Cecilia!
Om inte Bruse har hunnit rädda dig från vår singelsoffa så får du gärna berätta lite om dig själv.
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 16:10Näe han är inte riktigt där än 😛 Så visst, lite om mig..
Jag är 23 år och bor i Västerås. Folk skriver sin längd har jag märkt, jag är 160 cm kort så ibland behöver jag hjälp att nå saker som är placerade högt upp. Har dock hört på omvägar att många ki
Näe han är inte riktigt där än 😛 Så visst, lite om mig..
Jag är 23 år och bor i Västerås. Folk skriver sin längd har jag märkt, jag är 160 cm kort så ibland behöver jag hjälp att nå saker som är placerade högt upp. Har dock hört på omvägar att många ki
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 16:18Hej Cecilia och välkommen, jag är också ny här 🙂
Hej Cecilia och välkommen, jag är också ny här 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 16:52Hej å halloj Cecilia
Hej å halloj Cecilia
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 16:56Välkommen till singelträsket Cecilia.
Välkommen till singelträsket Cecilia.
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 17:16Välkommen alla nya.... Snygg som ful...kille som tjej...
Välkommen alla nya.... Snygg som ful...kille som tjej...