Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 20:32Hej Dan och Heff!
Hehe tack Ingela, eller vad ska man säga?
Hej Dan och Heff!
Hehe tack Ingela, eller vad ska man säga?
Quote from ellen olsson on 3 November 2011, 21:03Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 21:10Du har inget starkare att bjuda på Fredrik...??? Känner att jag behöver det... (#)
Du har inget starkare att bjuda på Fredrik...??? Känner att jag behöver det... (#)
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 22:03Kan bjuda på laphroaig här... hehe...*häller upp*
Kan bjuda på laphroaig här... hehe...*häller upp*
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 22:06Tack... Lika bra du ger mig hela flaskan...(H)
Tack... Lika bra du ger mig hela flaskan...(H)
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 23:10Säger välkommen till alla nya 🙂
Säger välkommen till alla nya 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 4 November 2011, 07:24Åh Emma, en tjej i min smak. Lite rökig sådär.
Åh Emma, en tjej i min smak. Lite rökig sådär.
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 08:48Tar gärna en också Emma 🙂
Tar gärna en också Emma 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 10:11Hej!
Elisabeth Davidsson heter jag, är 41 år, bor i Bohus strax utanför Göteborg och har precis separerat. Fortfarande är det mesta kaosartat i mitt liv, men jag har i alla fall fått i ordning min nya lägenhet.
Älskar att springa, försöker komma ut tre
Hej!
Elisabeth Davidsson heter jag, är 41 år, bor i Bohus strax utanför Göteborg och har precis separerat. Fortfarande är det mesta kaosartat i mitt liv, men jag har i alla fall fått i ordning min nya lägenhet.
Älskar att springa, försöker komma ut tre
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 10:41Välkommen Elisabeth
Välkommen Elisabeth