Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 23:02Ja, men samtidigt.. Hur skulle jag klara mig utan er gemenskap. Får se det som lärdom över hur det går om man far på date istället för springa runt på grönan med er alla.
Ja, men samtidigt.. Hur skulle jag klara mig utan er gemenskap. Får se det som lärdom över hur det går om man far på date istället för springa runt på grönan med er alla.
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 22:24Välkommen tillbaka Hans!
Välkommen tillbaka Hans!
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 08:12@ Hans: Du kanske skall följa med på Spamalot de 9 december. Finns en biljett över 🙂
@ Hans: Du kanske skall följa med på Spamalot de 9 december. Finns en biljett över 🙂
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 18:52Tack Linda och Tack Celos för inbjudan. Tyvärr måste jag upp till käre mor o far den helgen på kurs. Nu lät det som jag ska på kurs o låta mor lära mig diska, men riktigt så illa är det inte.
Hur som helst är jag gärna på en annan gång. Kan behöva komma
Tack Linda och Tack Celos för inbjudan. Tyvärr måste jag upp till käre mor o far den helgen på kurs. Nu lät det som jag ska på kurs o låta mor lära mig diska, men riktigt så illa är det inte.
Hur som helst är jag gärna på en annan gång. Kan behöva komma
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 22:48Har kikat runt på forumet ett tag och tänkte att jag skulle presentera mig innan jag börjar slänga ur mig åsikter om saker 🙂
Jag är en 25-åring som just nu huserar som student i Lund, typ 3 veckor till. Letar jobb i nästan hela landet så vi får se vart
Har kikat runt på forumet ett tag och tänkte att jag skulle presentera mig innan jag börjar slänga ur mig åsikter om saker 🙂
Jag är en 25-åring som just nu huserar som student i Lund, typ 3 veckor till. Letar jobb i nästan hela landet så vi får se vart
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 23:03katastrofer låter spännande, vad är det du ska jobba med?
katastrofer låter spännande, vad är det du ska jobba med?
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 23:09Välkommen Mari!
Vila benen hos oss i väntan på nästa katastrof men behåll stövlarna på.
Välkommen Mari!
Vila benen hos oss i väntan på nästa katastrof men behåll stövlarna på.
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 23:21Välkommen Marie, känn dig som hemma.
Välkommen Marie, känn dig som hemma.
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 23:32Välkommen Mari!
Välkommen Mari!
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 23:36Tack för välkomnandet!
Jag är Brandingenjör och avslutar min påbyggnadsutbildning på räddningsskolan i Revinge om 3 veckor. Så då har jag kompetens att leda räddningsinsatser. Men vi får såklart hålla tummarna för att inget händer vart jag än hamnar 🙂
Tack för välkomnandet!
Jag är Brandingenjör och avslutar min påbyggnadsutbildning på räddningsskolan i Revinge om 3 veckor. Så då har jag kompetens att leda räddningsinsatser. Men vi får såklart hålla tummarna för att inget händer vart jag än hamnar 🙂