Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 21:11Välkommen!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 21:13Välkommen Laban! Slå dig ner i soffan.
Välkommen Laban! Slå dig ner i soffan.
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 21:22Välkommen Laban, känn dig som hemma (eller borta om det känns bättre).
Välkommen Laban, känn dig som hemma (eller borta om det känns bättre).
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 22:13grymt att softa i en funbeatsoffa i juletid, tack tack
grymt att softa i en funbeatsoffa i juletid, tack tack
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 22:19Softa? Aja baja: påminner Laban om att det är ett träningsforum. Se så, sträck upp benen några gånger om dan och använd inte fjärrkontrollen 1 kväll/vecka.
🙂
Softa? Aja baja: påminner Laban om att det är ett träningsforum. Se så, sträck upp benen några gånger om dan och använd inte fjärrkontrollen 1 kväll/vecka.
🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 22:23Är det någon som kommer ihåg något om mig eller ska jag presentera mig igen?
Är det någon som kommer ihåg något om mig eller ska jag presentera mig igen?
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 23:51Skadar inte att presentera sig då och då.Händer ju också lite nytt ibland som kan tilläggas 😀
Skadar inte att presentera sig då och då.Händer ju också lite nytt ibland som kan tilläggas 😀
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 00:38Marlene D har jag hört talas om men inte Malene J...
Marlene D har jag hört talas om men inte Malene J...
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 21:42Jaa. Jag ska väl skriva något då!
Jag heter Malene (uttalas MALENE) och bor i Malmö sen 1, 5 år och pluggar i Lund ett tag till. Nästa år (april, typ?!) är jag dock klar med min mastersuppsats (joråsåatt) som ska handla om universitetsbibliotekariers stö
Jaa. Jag ska väl skriva något då!
Jag heter Malene (uttalas MALENE) och bor i Malmö sen 1, 5 år och pluggar i Lund ett tag till. Nästa år (april, typ?!) är jag dock klar med min mastersuppsats (joråsåatt) som ska handla om universitetsbibliotekariers stö
Quote from Rasmus Olsson on 14 December 2011, 21:47Hej, jag gillar inte heller lastbilar men är nog rätt insnöad på cyklar.
Kan det vara nåt att bygga en långvarig relation på? Om ja, svara till "man med eget mekställ i köket brevid espressomaskinen".
Hej, jag gillar inte heller lastbilar men är nog rätt insnöad på cyklar.
Kan det vara nåt att bygga en långvarig relation på? Om ja, svara till "man med eget mekställ i köket brevid espressomaskinen".