Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 22:08Välkommen Malene!
Allt utom lastbilar? Karlarna borde stå på kö. Och det gör de strax 😉
Välkommen Malene!
Allt utom lastbilar? Karlarna borde stå på kö. Och det gör de strax 😉
Quote from Rasmus Olsson on 14 December 2011, 22:25Jag har kölapp nr 1! Bilda kö bakom mig tack.
Jag har kölapp nr 1! Bilda kö bakom mig tack.
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 22:28Bruse: Det låter awesome!! Tveksamt dock om jag pallar med att träffa dina cyklar, jag skulle förmodligen bli för upphetsad ; )
Camilla: Ja. Det är tråkigt med lastbilar. De är dessutom fula.
Bruse: Det låter awesome!! Tveksamt dock om jag pallar med att träffa dina cyklar, jag skulle förmodligen bli för upphetsad ; )
Camilla: Ja. Det är tråkigt med lastbilar. De är dessutom fula.
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 22:32Säg inget till någon men jag är lite svag för dieseldoften....... (H:)
Säg inget till någon men jag är lite svag för dieseldoften....... (H:)
Quote from Rasmus Olsson on 14 December 2011, 22:35Du kan ju alltid få stilla ditt begär med en insexnyckel om upphetsningen blir oöverstiglig. Eller så hånglar du upp mig i däckförrådet.
Du kan ju alltid få stilla ditt begär med en insexnyckel om upphetsningen blir oöverstiglig. Eller så hånglar du upp mig i däckförrådet.
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 22:47Camilla: Välkommen på studiebesök på mitt jobb. Öststatsdieselångor dagligen där vettu. 😉
Camilla: Välkommen på studiebesök på mitt jobb. Öststatsdieselångor dagligen där vettu. 😉
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 22:51Hahahaha, ja, jag får ta en av de större modellerna i så fall. Fast däckförråd låter fint. Ett sånt måste en ju kika in i! Är det normalt att ha ett däckförråd? Låter helt fantastiskt.
Hahahaha, ja, jag får ta en av de större modellerna i så fall. Fast däckförråd låter fint. Ett sånt måste en ju kika in i! Är det normalt att ha ett däckförråd? Låter helt fantastiskt.
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 06:12Malene: Nej, han är inte normal, men han är rätt okey ändå faktiskt. 😀
(fast säg inte till honom att jag sagt det...)
Malene: Nej, han är inte normal, men han är rätt okey ändå faktiskt. 😀
(fast säg inte till honom att jag sagt det...)
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 07:43Välkommen Malene, här kommer du att trivas.
Lastbilar som är så fina....
Välkommen Malene, här kommer du att trivas.
Lastbilar som är så fina....
Quote from Rasmus Olsson on 15 December 2011, 11:28Klart en riktig cyklist har ett däckförråd. Vars ska jag annars förvara alla däck?
Är man lagd åt det lite kinky hållet kan man vänslas bland dubbdäcken, är man av den mer timida sorten får det bli de andra däcken.
Gummi som gummi liksom, bäst att köra
Klart en riktig cyklist har ett däckförråd. Vars ska jag annars förvara alla däck?
Är man lagd åt det lite kinky hållet kan man vänslas bland dubbdäcken, är man av den mer timida sorten får det bli de andra däcken.
Gummi som gummi liksom, bäst att köra