Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 13:34Hej hej ni nya
Hej hej ni nya
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 18:19Hej Malene!
Förstår inte på din presentation varför dina dejter dissar dig ju. 😉
Hej Malene!
Förstår inte på din presentation varför dina dejter dissar dig ju. 😉
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 21:15Hej och tack allihopa! =)
Johan: Nej, eller hur? Det är ett mysterium. Jag tror att de blir rädda för att jag är så bra och smart.
Bruse: Hehehehehe, glömde jag säga att jag är otroligt svag för dåliga ordvitsar? Köra säkert, hehe. Extra säkert bland d
Hej och tack allihopa! =)
Johan: Nej, eller hur? Det är ett mysterium. Jag tror att de blir rädda för att jag är så bra och smart.
Bruse: Hehehehehe, glömde jag säga att jag är otroligt svag för dåliga ordvitsar? Köra säkert, hehe. Extra säkert bland d
Quote from Rasmus Olsson on 15 December 2011, 23:01Malene, där är jag den perfekta mannen för dig. Dåliga ordvitsar är mitt varumärke. Dock har jag dragit ned det på sista tiden, det är ju ingen som fattar nåt ändå. Trött på att behöva förklara allt.
Nu ska vi se om Malene är nåt för mig:
X cyklar
X gill
Malene, där är jag den perfekta mannen för dig. Dåliga ordvitsar är mitt varumärke. Dock har jag dragit ned det på sista tiden, det är ju ingen som fattar nåt ändå. Trött på att behöva förklara allt.
Nu ska vi se om Malene är nåt för mig:
X cyklar
X gill
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 17:34Det går nog att lösa det där ska du se.
Det går nog att lösa det där ska du se.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 11:53Hej alla hurtiga!
Nu har jag kikat lite på det här forumet ett par gånger och känner att jag kanske ska presentera mig jag med...
För att effektivisera så klipper jag från en tidigare dejtingsitepresentation. Slappt!? Jag vet! 🙂
Jag är en Norrländska
Hej alla hurtiga!
Nu har jag kikat lite på det här forumet ett par gånger och känner att jag kanske ska presentera mig jag med...
För att effektivisera så klipper jag från en tidigare dejtingsitepresentation. Slappt!? Jag vet! 🙂
Jag är en Norrländska
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 11:55Välkommen hit Jennie. Hoppas att du kommer att trivas blad oss andra i Träsket.
Vart i Alperna bär det av då? Jag blir inte alls avis... (H)
//R
Välkommen hit Jennie. Hoppas att du kommer att trivas blad oss andra i Träsket.
Vart i Alperna bär det av då? Jag blir inte alls avis... (H)
//R
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 12:25Välkommen Jennie. Slå dig ner i soffan så kommer champangen snart.
Välkommen Jennie. Slå dig ner i soffan så kommer champangen snart.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 13:29Välkommen till vårt singelträsk Jennie! 🙂 Behåll stövlarna på så väntas bubbel!
Fredrik: Vi behöver skumpa! 😀
Välkommen till vårt singelträsk Jennie! 🙂 Behåll stövlarna på så väntas bubbel!
Fredrik: Vi behöver skumpa! 😀
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 14:12Välkommen Jennie!
Välkommen Jennie!