Quote from Rasmus Olsson on 3 January 2012, 18:45Felet är att jag av olika dumma skäl, åkt alldeles för mycket tunnelbana. Då blir det såhär när man umgås med pöbeln.
Felet är att jag av olika dumma skäl, åkt alldeles för mycket tunnelbana. Då blir det såhär när man umgås med pöbeln.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 18:46Örjan, det är inte bara singlar i armhävningsgruppen........ Bara så du vet 😉
Bruse, krya på dig (t+)
Örjan, det är inte bara singlar i armhävningsgruppen........ Bara så du vet 😉
Bruse, krya på dig (t+)
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 21:15Ah, en armhävningsutmaning alltså! Nu låter det kanske som att jag har umgåtts med Bruse men det är ju så att även jag dras med en förkylning som gör att jag inte kan träna alls som jag vill för tillfället. Hoppas på att det släpper tills i morgon då jag
Ah, en armhävningsutmaning alltså! Nu låter det kanske som att jag har umgåtts med Bruse men det är ju så att även jag dras med en förkylning som gör att jag inte kan träna alls som jag vill för tillfället. Hoppas på att det släpper tills i morgon då jag
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 21:25Du får en inbjudan om ingen av killarna hunnit före.
Du får en inbjudan om ingen av killarna hunnit före.
Quote from Rasmus Olsson on 3 January 2012, 21:51Så fegt å förneka våra förehavanden...
Nå, det går ut på att du på årets första dag gör en armhävning, andra dagen två armhävningar. osv. Så den 31 december ska du göra 365 armhävningar på raken.
Så fegt å förneka våra förehavanden...
Nå, det går ut på att du på årets första dag gör en armhävning, andra dagen två armhävningar. osv. Så den 31 december ska du göra 365 armhävningar på raken.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 21:53Men Bruse då!
Men Bruse då!
Quote from Rasmus Olsson on 3 January 2012, 22:05"Jag har inte gjort nåt". Sa alltid Klonen när jag tilltalade honom.
"Jag har inte gjort nåt". Sa alltid Klonen när jag tilltalade honom.
Quote from ellen olsson on 3 January 2012, 22:13Välkommen! *häller upp Pol Roger Cuvée Sir Winston Churchill 1999 i glasen*
Välkommen! *häller upp Pol Roger Cuvée Sir Winston Churchill 1999 i glasen*
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 22:31Oh la la, fiiint ska det va! 🙂
(inte för att jag har en susning men det lät ju flådigt på namnet i alla fall 🙂 )
Thänk yooo! Och SKÅL!
Oh la la, fiiint ska det va! 🙂
(inte för att jag har en susning men det lät ju flådigt på namnet i alla fall 🙂 )
Thänk yooo! Och SKÅL!
Quote from Rasmus Olsson on 3 January 2012, 22:33Åhå, så hos dig går man hem om man slänger sig med utländska svåruttalade ord som kittlar i näsan?
Åhå, så hos dig går man hem om man slänger sig med utländska svåruttalade ord som kittlar i näsan?