Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 15:27Välkommen, Jennie! Sugen på armhävningar? 😉
Välkommen, Jennie! Sugen på armhävningar? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 3 January 2012, 15:28Välkommen! Men varför bor du så fel?
Välkommen! Men varför bor du så fel?
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 16:56Bor jag fel??? (Inte för att jag aldrig själv har ställt mig den frågan men ändå...)
🙂
Bor jag fel??? (Inte för att jag aldrig själv har ställt mig den frågan men ändå...)
🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 16:57Och skumpa kan jag gärna ta mig en smutt av, skålade ju i vattenflaska på nyår så... 🙂
Armhävningar med en flirtgubbe bakom, hur ska detta tolkas tro!? 😀
Och skumpa kan jag gärna ta mig en smutt av, skålade ju i vattenflaska på nyår så... 🙂
Armhävningar med en flirtgubbe bakom, hur ska detta tolkas tro!? 😀
Quote from Rasmus Olsson on 3 January 2012, 17:21Med god fantasi kan det tolkas fritt. Men tyvärr vet jag vad det innebär, å jag har då inte gjort totalt 6 armhävningar iår... inte en enda faktiskt. men jag har tränat bukmusklerna delux genom att hosta mig genom hela julledigheten.
Med god fantasi kan det tolkas fritt. Men tyvärr vet jag vad det innebär, å jag har då inte gjort totalt 6 armhävningar iår... inte en enda faktiskt. men jag har tränat bukmusklerna delux genom att hosta mig genom hela julledigheten.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 18:19Inte kry än, Bruse? Hmm...
Det där med armhävningarna kan som sagt tolkas fritt, Jennie. Men det finns en pågående armhävningsutmaning i singelforumet som har fått tokstor uppslutning, så häng på du med! 🙂
Inte kry än, Bruse? Hmm...
Det där med armhävningarna kan som sagt tolkas fritt, Jennie. Men det finns en pågående armhävningsutmaning i singelforumet som har fått tokstor uppslutning, så häng på du med! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 18:28Hej hej
Hej hej
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 18:36Välkommen, känn dig som hemma (eller borta, beroende på vilket som känns bäst).
Välkommen, känn dig som hemma (eller borta, beroende på vilket som känns bäst).
Quote from Rasmus Olsson on 3 January 2012, 18:42Han väl börja träna 1-2 veckor efter skiten i november tills det här slog till. Nu är jag inne på tredje veckan hosta och helt stillasittande. Ryggen tar stryk...
Han väl börja träna 1-2 veckor efter skiten i november tills det här slog till. Nu är jag inne på tredje veckan hosta och helt stillasittande. Ryggen tar stryk...
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 18:44Usch, vad seeegt!! Krya på dig!!
Usch, vad seeegt!! Krya på dig!!