Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 11:41Välkommen till vårt singelträsk Anna! 🙂 Hoppas att du ska trivas tillräckligt mycket för att lämna oss 😉
Välkommen till vårt singelträsk Anna! 🙂 Hoppas att du ska trivas tillräckligt mycket för att lämna oss 😉
Quote from Rasmus Olsson on 6 January 2012, 14:24Det är en lösbar "utmaning"
Det är en lösbar "utmaning"
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 17:31Hej alla nya och återvändare! Välkomna hit 🙂
Hej alla nya och återvändare! Välkomna hit 🙂
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 18:01Tack Anna och ni andra förstås för ett trevligt mottagande här när man återvänder.
Brukar ni inte träffas o göra nånting?
Finns det fler tex från Skåne el kan tänka sig ta sig till Skåne för att hitta på nåt skoj. Eller har ni nåt annat på gång som man k
Tack Anna och ni andra förstås för ett trevligt mottagande här när man återvänder.
Brukar ni inte träffas o göra nånting?
Finns det fler tex från Skåne el kan tänka sig ta sig till Skåne för att hitta på nåt skoj. Eller har ni nåt annat på gång som man k
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 18:02Vi träffas ganska ofta, men mest i Stockholm.
Vi träffas ganska ofta, men mest i Stockholm.
Quote from Rasmus Olsson on 6 January 2012, 18:03Hångel har väl ingen sagt nej till?!
Här i Stockholm händer det att vi gör saker tillsammans, som dock utesluter hångel. Vi är väl lite fler här. Annars är det ju upp till varåen att dra ihop ett möte, bio, träning osv.
Hångel har väl ingen sagt nej till?!
Här i Stockholm händer det att vi gör saker tillsammans, som dock utesluter hångel. Vi är väl lite fler här. Annars är det ju upp till varåen att dra ihop ett möte, bio, träning osv.
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 18:24Ja absolut Bruse, men tänkte höra först om något va på gång...
Ja absolut Bruse, men tänkte höra först om något va på gång...
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 18:50Anette, jag tycker det verkar lite glest med Hgb här på singelsidan. Men jag är ofta där i jobbet och hittar gärna på något när jag är där.
Anette, jag tycker det verkar lite glest med Hgb här på singelsidan. Men jag är ofta där i jobbet och hittar gärna på något när jag är där.
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 19:59Ja här eller i Malmö... ja hör av dig när du ska ner hit
Ja här eller i Malmö... ja hör av dig när du ska ner hit
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 22:41Tjena jag tänkte bara presentera mig lite,jag är 35 år från Uppsala,har väl tränat till och från i några år men det är egentligen det senaste året som jag har tagit tag i det ordentligt,har gått ner en hel del i vikt,inte bara med träning utan har lagt om
Tjena jag tänkte bara presentera mig lite,jag är 35 år från Uppsala,har väl tränat till och från i några år men det är egentligen det senaste året som jag har tagit tag i det ordentligt,har gått ner en hel del i vikt,inte bara med träning utan har lagt om