Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 18:05Jag bor också i Skåne! Och är såklart pepp om jag inte skulle vara uppbokad på annat håll. Men det måste finnas fler killar än Mattias? Han och jag har ju haft våra dispyter, hm... ; )
Edit: I Malmö till och med.
Jag bor också i Skåne! Och är såklart pepp om jag inte skulle vara uppbokad på annat håll. Men det måste finnas fler killar än Mattias? Han och jag har ju haft våra dispyter, hm... ; )
Edit: I Malmö till och med.
Quote from Rasmus Olsson on 7 January 2012, 18:49Tyvärr Malene, du får hålla dig till godo med honom. Du får inget annat å välja på, du kräsna kvinna.
Tyvärr Malene, du får hålla dig till godo med honom. Du får inget annat å välja på, du kräsna kvinna.
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 19:21Vi tycker ju typ olika om allting, men det är ju vissa som säger att det kan tända till då...!
Vi tycker ju typ olika om allting, men det är ju vissa som säger att det kan tända till då...!
Quote from Rasmus Olsson on 7 January 2012, 20:30Det lär ju inte bli ett långtråkigt förhållande.
Det lär ju inte bli ett långtråkigt förhållande.
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 23:26Tillbaka i singelträsket igen efter några månader på "andra sidan".
Har hunnit bli ett år äldre, lite mer erfaren men är fortfarande lika sugen på en seriös relation.Kort presentation av mig:
40-åring som bor i Bromma/Sundbyberg.
Tränar allt möjligt som
Tillbaka i singelträsket igen efter några månader på "andra sidan".
Har hunnit bli ett år äldre, lite mer erfaren men är fortfarande lika sugen på en seriös relation.
Kort presentation av mig:
40-åring som bor i Bromma/Sundbyberg.
Tränar allt möjligt som
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 23:31Du kan få ett glas rött av mig så länge, Välkommen tillbaka!
Du kan få ett glas rött av mig så länge, Välkommen tillbaka!
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 23:57Välkommen tillbaka, hoppas du är OK?
Välkommen tillbaka, hoppas du är OK?
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 00:12Jäklar vad det ramlar ner folk i träsket när man är frånvarande i ett par dagar.
Välkomna hit alla nya och nygamla singlar//R
Jäklar vad det ramlar ner folk i träsket när man är frånvarande i ett par dagar.
Välkomna hit alla nya och nygamla singlar
//R
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 01:46Bor inte i Skåne men dock i Småland 🙂
Och imorgon (eg senare idag söndag) ska jag på en förstadejt...! Ska bli spännande, intressant och förhoppningsvis trevligt också!
Bor inte i Skåne men dock i Småland 🙂
Och imorgon (eg senare idag söndag) ska jag på en förstadejt...! Ska bli spännande, intressant och förhoppningsvis trevligt också!
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 08:03Välkommna Thomas och Charlotte. Slå er ner i soffan så länge!
Välkommna Thomas och Charlotte. Slå er ner i soffan så länge!