Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 23:19Sedan tror jag att det brukar bjudas på champagne i den här gruppen, när man är nysinglad. Men du får kanske vänta till helgen, ja just det du har ju helg nu 😀 Ja, vikt och längd är viktigt! Jag missade att det var det...
Sedan tror jag att det brukar bjudas på champagne i den här gruppen, när man är nysinglad. Men du får kanske vänta till helgen, ja just det du har ju helg nu 😀 Ja, vikt och längd är viktigt! Jag missade att det var det...
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 23:23Välkomna till vårt singelträsk Pernilla och Marna! Det är bara att behålla stövlarna på och slå sig ner i soffan. Snart vankas det nog bubbel också 😀
Freeeeedrik! Bubbel hitåt!
Välkomna till vårt singelträsk Pernilla och Marna! Det är bara att behålla stövlarna på och slå sig ner i soffan. Snart vankas det nog bubbel också 😀
Freeeeedrik! Bubbel hitåt!
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 23:24Åhh ett glas champagne så här i början på helgen det hade allt suttit fint...hmm tror det det går att få lite massage i nacken med då:-)...man måste ju våga fråga...
Åhh ett glas champagne så här i början på helgen det hade allt suttit fint...hmm tror det det går att få lite massage i nacken med då:-)...man måste ju våga fråga...
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 23:25det kan jag väl tro att det skulle passa, hmmm 🙂
det kan jag väl tro att det skulle passa, hmmm 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 23:25Härligt Linda, jag sätter mig o väntar genast:-)
Härligt Linda, jag sätter mig o väntar genast:-)
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 05:05Hej hej
Hej hej
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 07:45Välkommna Pernilla & Marna. Soffan är bekväm och lagom stor.
Fredrik, jag behöver champange på sängkanten. Please! Pretty please 🙂
Välkommna Pernilla & Marna. Soffan är bekväm och lagom stor.
Fredrik, jag behöver champange på sängkanten. Please! Pretty please 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 07:55Tackar och godmorgon till en ny härlig dag:-)
Hmm Champagnefrukost inte illa!
Tackar och godmorgon till en ny härlig dag:-)
Hmm Champagnefrukost inte illa!
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 08:08Välkomna! 🙂
Välkomna! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 11:49Åh, skål då alla, framför allt syster min, så här mitt på dagen! Nu kan ju eftermiddagen bara bli bättre än förmiddagen som i sin tur varit fullständigt underbar 😀 AHH, nu var jag så där klämkäck igen, får sluta med det....
Åh, skål då alla, framför allt syster min, så här mitt på dagen! Nu kan ju eftermiddagen bara bli bättre än förmiddagen som i sin tur varit fullständigt underbar 😀 AHH, nu var jag så där klämkäck igen, får sluta med det....