Quote from Rasmus Olsson on 13 January 2012, 18:41Hej Sara, jag kommer direkt. Mina nya längdskidor står fortfarande oinvigda pga snöbrist. Var i Åre förra julen å det var ju snö så det räckte.
Hej Sara, jag kommer direkt. Mina nya längdskidor står fortfarande oinvigda pga snöbrist. Var i Åre förra julen å det var ju snö så det räckte.
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 19:32Väkommen Sara, du kan väl skicka ner lite snö till Stockholm?
Väkommen Sara, du kan väl skicka ner lite snö till Stockholm?
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 19:59Välkommen Sara!! 🙂
Välkommen Sara!! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 22:26Välkomna alla nya! 🙂
Välkomna alla nya! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 23:32Hej och välkommen Sara. Just nu är vi tre tjejer som är på träningsläger närmare dig än nånsin. Vi är i Funäsdalen och åker skidor. 😀
Hej och välkommen Sara. Just nu är vi tre tjejer som är på träningsläger närmare dig än nånsin. Vi är i Funäsdalen och åker skidor. 😀
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 07:46Välommen Sara. Sitt ner i soffan så kommer champangen snart 🙂
Välommen Sara. Sitt ner i soffan så kommer champangen snart 🙂
Quote from ellen olsson on 14 January 2012, 08:03Välkommen! *häller upp Veuve Clicquot Cuvée Rare 1988 i glasen*
Välkommen! *häller upp Veuve Clicquot Cuvée Rare 1988 i glasen*
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 11:19Tack! Ja, här finns det snö så det räcker och blir lite över. Jag får försöka skicka lite till Stockholm 🙂 Då har ni i Funäsdalen lika strålande väder som här kanske? + 1 grader, strålande sol och gnistrande snö!
Tack! Ja, här finns det snö så det räcker och blir lite över. Jag får försöka skicka lite till Stockholm 🙂 Då har ni i Funäsdalen lika strålande väder som här kanske? + 1 grader, strålande sol och gnistrande snö!
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 11:23Hej hej
Hej hej
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 17:49Sara: Nix. Molnigt med -4,5. Fast i förhållande till hur vi har haft det så är det underbart 🙂
Sara: Nix. Molnigt med -4,5. Fast i förhållande till hur vi har haft det så är det underbart 🙂