Quote from Fredric Lagerström on 15 January 2012, 22:07Under tiden bjuder jag på snus. Välkommen Fredrik!
Under tiden bjuder jag på snus. Välkommen Fredrik!
Quote from ellen olsson on 15 January 2012, 22:28Välkommen! *häller upp Diebolt-Vallois Prestige i glasen*
Välkommen! *häller upp Diebolt-Vallois Prestige i glasen*
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 22:41Tackar vänligt men tveklöst nej till snusen och tömmer ett glas champagne.
Aaah, det satt oförskämt fint! Nu kommer man att sova som en klubbad stock på dunbolster, eller något annat svårväckt.
Tackar vänligt men tveklöst nej till snusen och tömmer ett glas champagne.
Aaah, det satt oförskämt fint! Nu kommer man att sova som en klubbad stock på dunbolster, eller något annat svårväckt.
Quote from Fredric Lagerström on 15 January 2012, 22:43Det är okej, Fredrik. Det är helt okej. Snus är skadligt för hälsan och beroendeframkallande.
Det är okej, Fredrik. Det är helt okej. Snus är skadligt för hälsan och beroendeframkallande.
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 23:07Till skillnad från champagne... 😉
Till skillnad från champagne... 😉
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 15:49Välkommen Fredrik! 🙂
Välkommen Fredrik! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 18:20Åh, man tackar. Ett bekant ansikte minsann, känner igen det trots champagnen 🙂 …
Åh, man tackar. Ett bekant ansikte minsann, känner igen det trots champagnen 🙂 …
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 22:27Välkomna Sara och Fredrik!
Välkomna Sara och Fredrik!
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 22:1834 åring som precis har upptäckt triathlon, tränar alltså de tre sportena flitigt, men tränar även yoga, styrka och testar gärna nya saker hela tiden.
Utmaningar är det bästa som finns!
Skidåkning både slalom och längd är något jag gärna gör mer än vad ja
34 åring som precis har upptäckt triathlon, tränar alltså de tre sportena flitigt, men tränar även yoga, styrka och testar gärna nya saker hela tiden.
Utmaningar är det bästa som finns!
Skidåkning både slalom och längd är något jag gärna gör mer än vad ja
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 22:27Välkommen Lina!
Välkommen Lina!