Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 21:56Välkommen Lina!
Välkommen Lina!
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 20:44Hej! Jag kom visst tillbaks, för de nytillkomna en liten presentation. 45 år har jag levt, i skrivande stund slår det mej 1/2 tid.... Jag håller till i Västra Götaland. Att vistas i naturen och motionera gillar jag. Jobbar i vården. Det var kort om mej fr
Hej! Jag kom visst tillbaks, för de nytillkomna en liten presentation. 45 år har jag levt, i skrivande stund slår det mej 1/2 tid.... Jag håller till i Västra Götaland. Att vistas i naturen och motionera gillar jag. Jobbar i vården. Det var kort om mej fr
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 21:06Välkommen (tillbaka?) då Ingela! Halvtid betyder ingenting, och för övrigt är din ålderssiffra snart långt under faktisk halvtid. Speciellt om man håller sig lite i rörelse 🙂 …
Välkommen (tillbaka?) då Ingela! Halvtid betyder ingenting, och för övrigt är din ålderssiffra snart långt under faktisk halvtid. Speciellt om man håller sig lite i rörelse 🙂 …
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 22:48Tack Fredrik. Ang åldern positivt tänkt, ja jag är aktiv för att bli gammal och må bra. Jag var med i singel gruppen för ca.4 månader sedan.
Tack Fredrik. Ang åldern positivt tänkt, ja jag är aktiv för att bli gammal och må bra. Jag var med i singel gruppen för ca.4 månader sedan.
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 22:52Välkommen tillbaka Ingela, är du OK?
Välkommen tillbaka Ingela, är du OK?
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 23:00Välkommen tillbaka Ingela, du vet att det finns plats för alla men lite tråkigt att se dig igen. Kramar!
Välkommen tillbaka Ingela, du vet att det finns plats för alla men lite tråkigt att se dig igen. Kramar!
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 23:01Tråkigt att du är tillbaka av den anledningen, men kul att du är här.
Tråkigt att du är tillbaka av den anledningen, men kul att du är här.
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 23:18Jag är ok, en del frustrerad. Men att vara tillbaks bland er är ett väldigt bra alternativ:-)
Jag är ok, en del frustrerad. Men att vara tillbaks bland er är ett väldigt bra alternativ:-)
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 08:47Hej hej
Hej hej
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 09:57Hej och välkommen tillbaka till oss Ingela! 🙂
Hej och välkommen tillbaka till oss Ingela! 🙂