Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 19:33Hej Ingela, både kul och trist att du är tillbaka. Vad hände?
Hej Ingela, både kul och trist att du är tillbaka. Vad hände?
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 23:02Elisabeth det går inte att diskutera öppet. I dag har han hört av sej och ber om ursäkt. Jag blir hoppfull och förbannad på samma gång, han får allt visa ordentligt vad jag betyder. Ännu mer förvirrad, tiden får utvisa.
Elisabeth det går inte att diskutera öppet. I dag har han hört av sej och ber om ursäkt. Jag blir hoppfull och förbannad på samma gång, han får allt visa ordentligt vad jag betyder. Ännu mer förvirrad, tiden får utvisa.
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 10:41Okej. Då hoppas jag verkligen att det löser sig för dig! Och att i alla fall DU förstår vad du betyder och att du håller fast vid det (L)
Okej. Då hoppas jag verkligen att det löser sig för dig! Och att i alla fall DU förstår vad du betyder och att du håller fast vid det (L)
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 16:10Kramar till dig Ingela (L)
Kramar till dig Ingela (L)
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 16:11Edit: Dubbelpost
Edit: Dubbelpost
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 22:26Dags för en presentation:
Jag heter Anders och är Göteborgare sedan födseln, försöker komma igång med löpning på någon nivå(vilken bestäms efter hand) förutom cykelpendlingen till och från jobbet.
En halvmara är redan inplanerad, efter det får vi se vad v
Dags för en presentation:
Jag heter Anders och är Göteborgare sedan födseln, försöker komma igång med löpning på någon nivå(vilken bestäms efter hand) förutom cykelpendlingen till och från jobbet.
En halvmara är redan inplanerad, efter det får vi se vad v
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 23:19Välkommen Anders och känn dig som hemma!
Välkommen Anders och känn dig som hemma!
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 06:28Välkommen Anders. Slå dig ner i soffan så kommer Fredrik med champangen 🙂
Välkommen Anders. Slå dig ner i soffan så kommer Fredrik med champangen 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 15:02Välkommen till vårt singelträsk Anders! Behåll skorna på när du klafsar in. 🙂
Välkommen till vårt singelträsk Anders! Behåll skorna på när du klafsar in. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 17:55Välkommen! =)
Välkommen! =)