Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 12:18Åhh skål!! Tack!! o Mums:--) Nu fortsätter dagen på ett lite annorlunda vis än hittills och det är nog tur...inte så klämkäck som syster min hittills idag men jag hinner nog ikapp innan kvällen;)
Åhh skål!! Tack!! o Mums:--) Nu fortsätter dagen på ett lite annorlunda vis än hittills och det är nog tur...inte så klämkäck som syster min hittills idag men jag hinner nog ikapp innan kvällen;)
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 14:04Välkomna Pernilla och Marna till vår soffa! En del av soffan står i Härjedalen, snö och blåst men nu är det varmt i huset i alla fall
Välkomna Pernilla och Marna till vår soffa! En del av soffan står i Härjedalen, snö och blåst men nu är det varmt i huset i alla fall
Quote from Rasmus Olsson on 12 January 2012, 14:07Är ni systrar på riktigt?! Kul!
Å ingen av er bor i närheten av en hångelsugen Kärrtorpsbo? Nähä...
Är ni systrar på riktigt?! Kul!
Å ingen av er bor i närheten av en hångelsugen Kärrtorpsbo? Nähä...
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 15:14Välkomna välkomna!
Välkomna välkomna!
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 18:35Välkomna och känn er som hemma!
Välkomna och känn er som hemma!
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 20:49Stackars dig Bruse. Du skulle ha hängt med till härjedalen istället 🙂
Stackars dig Bruse. Du skulle ha hängt med till härjedalen istället 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 13 January 2012, 10:08hade jag fått mindre bihåleinflammation långt från läkare och apotek?
hade jag fått mindre bihåleinflammation långt från läkare och apotek?
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 11:39Bruse: Det är 20 min till hälsocentralen i Funäs. Camillas kompis fick första pecilindosen i handen kl 12 en söndag & inbetalningskort på avgiften. Du hade garanterat gillat utsikten 🙂
Bruse: Det är 20 min till hälsocentralen i Funäs. Camillas kompis fick första pecilindosen i handen kl 12 en söndag & inbetalningskort på avgiften. Du hade garanterat gillat utsikten 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 12:36Va trevligt, fler singlar i Skåne! Kanske vi kan dra ihop något; träning? fika? champagne/öl?
Va trevligt, fler singlar i Skåne! Kanske vi kan dra ihop något; träning? fika? champagne/öl?
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 18:35Hej, tar och presenterar mig jag också!
Är ny på funbeat och nyinflyttad i liten by i Jämtland, 5-6 mil från Åre. Vanlig motionerande tjej, 35 år, bor med katten Ingrid. Skottar snö, önskar mig nya skidor, lagar god fisksoppa, gillar snön men smyglängta
Hej, tar och presenterar mig jag också!
Är ny på funbeat och nyinflyttad i liten by i Jämtland, 5-6 mil från Åre. Vanlig motionerande tjej, 35 år, bor med katten Ingrid. Skottar snö, önskar mig nya skidor, lagar god fisksoppa, gillar snön men smyglängta