Quote from ellen olsson on 14 March 2012, 22:04Välkommen! *häller upp Krug Grand Cuvée i glasen*
Välkommen! *häller upp Krug Grand Cuvée i glasen*
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 22:15Välkommen Maria 😀
Välkommen Maria 😀
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 22:17Välkommen alla nya 🙂
Välkommen alla nya 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 22:34Välkommen Maria!
Lycka till med träningen - kanske inte så lätt som heltidsmamma...
Välkommen Maria!
Lycka till med träningen - kanske inte så lätt som heltidsmamma...
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 05:03Hej hej
Hej hej
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 08:25Tack, tack!
Jerker, nej det är inte alltid helt enkelt, men som tur är hade jag möjlighet att köpa ett bra löpband i höstas, det används flitigt. Sedan har jag en bra träningsanläggning på mitt arbete med både pass och gym som jag kan utnyttja på lunchen
Tack, tack!
Jerker, nej det är inte alltid helt enkelt, men som tur är hade jag möjlighet att köpa ett bra löpband i höstas, det används flitigt. Sedan har jag en bra träningsanläggning på mitt arbete med både pass och gym som jag kan utnyttja på lunchen
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 09:46Åh, låter som du planerar bra, Maria.
Då blir det upp till motivationen - kämpa på (H)
Åh, låter som du planerar bra, Maria.
Då blir det upp till motivationen - kämpa på (H)
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 16:50Välkomna alla nya! 🙂
Välkomna alla nya! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 20:32Hej på er!
Jag vet att jag bara drog härifrån utan ett ord, men får jag komma tillbaka? Rent tekniskt har jag inte varit osingel på riktigt, utan har bara svävat lite i ingenmansland. Men nu är jag så singel man kan bli på denna jord.
Ska jag köra en r
Hej på er!
Jag vet att jag bara drog härifrån utan ett ord, men får jag komma tillbaka? Rent tekniskt har jag inte varit osingel på riktigt, utan har bara svävat lite i ingenmansland. Men nu är jag så singel man kan bli på denna jord.
Ska jag köra en r
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 20:39NINA 😀 Beklagar men du är så välkommen till soffan, det vet du 🙂
Hur lång tid har vi på oss?
NINA 😀 Beklagar men du är så välkommen till soffan, det vet du 🙂
Hur lång tid har vi på oss?