Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 00:46Välkommen hit igen Nina!
Välkommen hit igen Nina!
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 10:46HEEJ NINA! 😀 Välkommen tillbaka! *ställer fram ett extra bord där Nina kan parkera sina nagellack* Vad är det förresten för exotiskt jobb du fått där flipflops är en del av uniformen? 😉
HEEJ NINA! 😀 Välkommen tillbaka! *ställer fram ett extra bord där Nina kan parkera sina nagellack* Vad är det förresten för exotiskt jobb du fått där flipflops är en del av uniformen? 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 11:21Välkommen Nina
Välkommen Nina
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 11:47Heeeej Linda! 😀
Haha, jag har flipflops på mitt exotiska spa. 😉
Heeeej Linda! 😀
Haha, jag har flipflops på mitt exotiska spa. 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 13:11Hej Nina!
🙂Jag trodde nagellack också var som en drog för dig? 😉
Hej Nina!
🙂
Jag trodde nagellack också var som en drog för dig? 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 13:16Johan, nagellack är inte en drog. Det är en livsnödvändighet. Herregud, det borde ju du veta om nån här. 😉 Bara för att jag gjorde slut med Chanel så har jag inte slutat leva genom nagellack. 😉
Johan, nagellack är inte en drog. Det är en livsnödvändighet. Herregud, det borde ju du veta om nån här. 😉 Bara för att jag gjorde slut med Chanel så har jag inte slutat leva genom nagellack. 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 13:26Varför borde just jag veta det för? (#)
Varför borde just jag veta det för? (#)
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 13:43Hur många här har mig som facebookvän, Johan? 😉 Håller du inte koll på mig? (#)
Hur många här har mig som facebookvän, Johan? 😉 Håller du inte koll på mig? (#)
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 16:21En till som hittat hit för jag sökte på spellista till min joggingtur 🙂
Hunnit med två joggingturer o en promenad denna veckan så förhoppningsvis är jag igång nu...Gillar:-) En promenad vid havet, känna solen värma och höra vågorna som slår in mot st
En till som hittat hit för jag sökte på spellista till min joggingtur 🙂
Hunnit med två joggingturer o en promenad denna veckan så förhoppningsvis är jag igång nu...
Gillar:-) En promenad vid havet, känna solen värma och höra vågorna som slår in mot st
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 16:27Hej hej
Hej hej