Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 08:29Ja, visst är det?! Om inte annat så ger det oss andra hopp om att det är HÄR man hittar drömprinsen (eller sessan om man hellre vill ha en sån).
Ja, visst är det?! Om inte annat så ger det oss andra hopp om att det är HÄR man hittar drömprinsen (eller sessan om man hellre vill ha en sån).
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 08:33Ja vilken solskenshistoria! (H:) Gratta gärna från mig om du eller nån annan pratar med dom. Jag har inte haft nån kontakt med nån av dom på ett tag. Rensade min lista på andra FB för ett tag sen...
Ja vilken solskenshistoria! (H:) Gratta gärna från mig om du eller nån annan pratar med dom. Jag har inte haft nån kontakt med nån av dom på ett tag. Rensade min lista på andra FB för ett tag sen...
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 08:39Japp, ska jag göra. 🙂
Japp, ska jag göra. 🙂
Quote from ellen olsson on 26 March 2012, 09:26Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 19:16Jag, uhm, spelar okunnig? (#)
Jag, uhm, spelar okunnig? (#)
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 19:31Välkommen Lotta! 🙂
Välkommen Lotta! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 23:20Välkommen hit alla nya och välkommen tillbaka Nina 🙂
Välkommen hit alla nya och välkommen tillbaka Nina 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2012, 11:59ja hallå nu är jag oxå tillbaks här.. jag tog en paus i höstas härifrån och sedan sprang jag på en tjej, och det var ju bra ett tag och sedan.. ja, jag gjorde slut tillslut eftersom jag inte mådde bra utav det... nu ska jag vara den grupp trogen till evig
ja hallå nu är jag oxå tillbaks här.. jag tog en paus i höstas härifrån och sedan sprang jag på en tjej, och det var ju bra ett tag och sedan.. ja, jag gjorde slut tillslut eftersom jag inte mådde bra utav det... nu ska jag vara den grupp trogen till evig
Quote from Funbeat user on 14 April 2012, 12:19Helen: Välkommen tillbaka. Tråkigt att det inte höll, men vi finns här för dig. Kram på dig!
Helen: Välkommen tillbaka. Tråkigt att det inte höll, men vi finns här för dig. Kram på dig!
Quote from Funbeat user on 14 April 2012, 12:23tråkigt och tråkigt.. om det inte gör det så ska man inte vara ihop..
tråkigt och tråkigt.. om det inte gör det så ska man inte vara ihop..