Quote from Funbeat user on 14 April 2012, 14:43Välkommen Helen, det är skönt att sväng dörrar finns. Alkohol fritt alternativ fläder cider!!
Välkommen Helen, det är skönt att sväng dörrar finns. Alkohol fritt alternativ fläder cider!!
Quote from Funbeat user on 14 April 2012, 16:08Välkommen Helen!
Maria och du jobbar på samma företag... Bara så ni vet!
Välkommen Helen!
Maria och du jobbar på samma företag... Bara så ni vet!
Quote from Funbeat user on 14 April 2012, 17:10klart vi vet, det är ju inte många som jobbar här..
klart vi vet, det är ju inte många som jobbar här..
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 09:00Nä, det är väl ett rätt litet företag! 😉
Jag vill ju tro på kärleken så kan folk som lämnat sluta komma tillbaka. *Tar mig själv i örat* Välkommen tillbaka iaf Helen!
Nä, det är väl ett rätt litet företag! 😉
Jag vill ju tro på kärleken så kan folk som lämnat sluta komma tillbaka. *Tar mig själv i örat* Välkommen tillbaka iaf Helen!
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 13:12Tack Kat!
Tack Kat!
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 09:45Katarina om det är någon som kommertilbaka s är det ju en mer singel som du kan falla för 😛
Katarina om det är någon som kommertilbaka s är det ju en mer singel som du kan falla för 😛
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 22:07Välkommen tillbaka Helen. (L) KRAM!!!
Välkommen tillbaka Helen. (L) KRAM!!!
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 17:34Jag är oxå tillbaka... Vet inte om jag är singel eller osingel... Men jag tänkte hänga lite mer er om det är OK?
Jag är oxå tillbaka... Vet inte om jag är singel eller osingel... Men jag tänkte hänga lite mer er om det är OK?
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 17:37Det är OK Tobbe, välkommen till soffan 🙂 !
Nu är du per definition singel, bara så du vet.
Det är OK Tobbe, välkommen till soffan 🙂 !
Nu är du per definition singel, bara så du vet.
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 17:39Fan vad trist Tobbe. Hoppas det visar sig att du är osingel men såklart du får hänga här så länge.
Fan vad trist Tobbe. Hoppas det visar sig att du är osingel men såklart du får hänga här så länge.