Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 17:46Tack!
Visst f-n är det trist när man inte om man ska be henne far eller om man ska vara cool och vänta...i vanliga fall hade jag nog lagt benen på ryggen...men tänkte testa en annan taktik denna gången...
Tack!
Visst f-n är det trist när man inte om man ska be henne far eller om man ska vara cool och vänta...i vanliga fall hade jag nog lagt benen på ryggen...men tänkte testa en annan taktik denna gången...
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 17:56Bra att du vågar pröva ny metod! Så länge du inte vet så finns det plats för dig i soffan.
Bra att du vågar pröva ny metod! Så länge du inte vet så finns det plats för dig i soffan.
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 19:25Välkommen Tobbe
Välkommen Tobbe
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 20:36Ja, välkommen - det ska bli riktigt intressant att höra resultatet av soffmetoden 😉
Ja, välkommen - det ska bli riktigt intressant att höra resultatet av soffmetoden 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 00:11Välkommen tillbaka Tobbe. 🙂
Välkommen tillbaka Tobbe. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 20:49Välkommen tillbaka Tobbe!
Should I stay or should I go?
Välkommen tillbaka Tobbe!
Should I stay or should I go?
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 22:21Ja, det är väl lite så det känns... 😉
Är ju några bekanta ansikten kvar/tillbaka...så man är ju inte ensam om att misslyckas...om jag nu har gjort det...
Ja, det är väl lite så det känns... 😉
Är ju några bekanta ansikten kvar/tillbaka...så man är ju inte ensam om att misslyckas...om jag nu har gjort det...
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 00:17vill inte säga att vi misslyckats.. (tror att jag inte ska skriva det som jag höll på att skriva..)
vill inte säga att vi misslyckats.. (tror att jag inte ska skriva det som jag höll på att skriva..)
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 04:57Hej hej
Hej hej
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 07:18Varför se det som ett misslyckande? Du har ju försökt i alla fall. Det finns nog många som inte ens försöker.
Varför se det som ett misslyckande? Du har ju försökt i alla fall. Det finns nog många som inte ens försöker.