Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 22:45Blev dubbelt
Blev dubbelt
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 22:47Bra där med liftexemplet, Kerstin 🙂 Det snor jag och tar med till backen om någon skulle framföra klagomål.
Bra där med liftexemplet, Kerstin 🙂 Det snor jag och tar med till backen om någon skulle framföra klagomål.
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 22:53Mmmm, tänk vad mysigt det är att glida långsamt fram och tillbaks från ena sidan till den andra i backen och bara njuta, stanna till och kika på andra som susar förbi 🙂
Mmmm, tänk vad mysigt det är att glida långsamt fram och tillbaks från ena sidan till den andra i backen och bara njuta, stanna till och kika på andra som susar förbi 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 22:53Edit.
Edit.
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 22:56Mmmm, tänk vad mysigt det är att glida långsamt fram och tillbaks från ena sidan till den andra.....
Hmmm hmmm jag tänkte på något helt annat tills jag kom vidare i texten. Nu är det hög tid att lägga mej innan det kommer fler dumheter från mitt tangent
Mmmm, tänk vad mysigt det är att glida långsamt fram och tillbaks från ena sidan till den andra.....
Hmmm hmmm jag tänkte på något helt annat tills jag kom vidare i texten. Nu är det hög tid att lägga mej innan det kommer fler dumheter från mitt tangent
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 23:00Oooops, formulerade mig visst lite tokigt med min skidåkning. Sorry, men jag tänkte enbart på skidåkning 🙂
Oooops, formulerade mig visst lite tokigt med min skidåkning. Sorry, men jag tänkte enbart på skidåkning 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 01:26Hej hej
Ganska ny med träning och ännu nyare på funbeat.
Cyklar MTB ju större stenar ju roligare...
Har precis börjat att klättra på väggarna vilket är grymt kul och ger härlig kickar när man klarar en vägg eller bar ett grepp.
Försöker lära mig att spri
Hej hej
Ganska ny med träning och ännu nyare på funbeat.
Cyklar MTB ju större stenar ju roligare...
Har precis börjat att klättra på väggarna vilket är grymt kul och ger härlig kickar när man klarar en vägg eller bar ett grepp.
Försöker lära mig att spri
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 05:25Välkommen Roger 🙂
Välkommen Roger 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 06:02Hej Roger
Hej Roger
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 06:36Hej hej
Hej hej