Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 21:18Jag tackar! Verkar vara många trevliga medlemmar i soffan!
Jag tackar! Verkar vara många trevliga medlemmar i soffan!
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 21:56Välkommen! Har du sprungit i Älvsjö-skogen i år? Har det torkat upp efter vintern? Det är ju inte världens bäst dränerade löparspår direkt...
Välkommen! Har du sprungit i Älvsjö-skogen i år? Har det torkat upp efter vintern? Det är ju inte världens bäst dränerade löparspår direkt...
Quote from ellen olsson on 13 May 2012, 22:07Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 22:12Välkommen Tant Snigel. Här är det ingen som trampar på dig.
Välkommen Tant Snigel. Här är det ingen som trampar på dig.
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 22:53Hej allihop! Mycket champagne har det blivit i helgen, det kanske bidrog till det halvrisiga resultatet på Gbgs-varvet, vi var en grupp som inte setts på en tid så vi laddade med lite kvällen innan (#)
Ja, Älvsjöskogen har jag hunnit med några varv i i å
Hej allihop! Mycket champagne har det blivit i helgen, det kanske bidrog till det halvrisiga resultatet på Gbgs-varvet, vi var en grupp som inte setts på en tid så vi laddade med lite kvällen innan (#)
Ja, Älvsjöskogen har jag hunnit med några varv i i å
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 23:32Välkommen Tant snigel, snigla sej runt GBG varvet är en bra prestation. Undra vad du räknar som snigelfart? Jag tycker jag sniglar mej fram jämfört med många.
Välkommen Tant snigel, snigla sej runt GBG varvet är en bra prestation. Undra vad du räknar som snigelfart? Jag tycker jag sniglar mej fram jämfört med många.
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 18:59Får väl hälsa alla nya välkomna. Har varit mindre aktiv i den här gruppen och på funbeat helt och hållet i ett antal månader. Så har inte riktigt koll på vilka ni är och vart ni bor, men jag är 34 och bor i Eskilstuna.
Hoppas ni kommer trivas här men inte
Får väl hälsa alla nya välkomna. Har varit mindre aktiv i den här gruppen och på funbeat helt och hållet i ett antal månader. Så har inte riktigt koll på vilka ni är och vart ni bor, men jag är 34 och bor i Eskilstuna.
Hoppas ni kommer trivas här men inte
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 20:08Hemskt mycket hej på alla nya (och gamla)! Är inte alltför aktiv här, läser i alla fall mer än jag skriver. Känns som det mest blivit inlägg i andra trådar antingen när jag inte mår bra eller satt nytt pers på nån distans... 🙂
Hemskt mycket hej på alla nya (och gamla)! Är inte alltför aktiv här, läser i alla fall mer än jag skriver. Känns som det mest blivit inlägg i andra trådar antingen när jag inte mår bra eller satt nytt pers på nån distans... 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 22:29Åh "hej hej hemskt mycket hej" det var länge sedan jag hörde min favorit låt som jag alltid blir glad av.
Hej Andreas och Robert
Åh "hej hej hemskt mycket hej" det var länge sedan jag hörde min favorit låt som jag alltid blir glad av.
Hej Andreas och Robert
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 22:45Hej Andreas och Robert!
Snigelfart ja (svar till Ingela) många pratar om vissa måltider som är avgörande men jag menar att man ska få valuta för tiden i spåren. Mao sniglar jag mig fram så att jag kan se mig omkring och njuta, s k bekvämlighetszon. Likada
Hej Andreas och Robert!
Snigelfart ja (svar till Ingela) många pratar om vissa måltider som är avgörande men jag menar att man ska få valuta för tiden i spåren. Mao sniglar jag mig fram så att jag kan se mig omkring och njuta, s k bekvämlighetszon. Likada