Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 18:33Hallå alla nya, hoppas ni trivs här 🙂
Hallå alla nya, hoppas ni trivs här 🙂
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 22:01Välkommen Fredrik!
Tänkte också påpeka att jag finns kvar här fortfarande. Även om jag kanske inte skriver så mycket för tillfället.
Välkommen Fredrik!
Tänkte också påpeka att jag finns kvar här fortfarande. Även om jag kanske inte skriver så mycket för tillfället.
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 21:28Tja, får väl slänga in en presentation jag också, ni verkar vara ett trevligt gäng som hänger här!
Peter, 46-årig halvtidspappa till 2 löpglada barn på 7 och 15 (de springer både minimaran och lilla midnattsloppet)
Tränar så ofta och så långt som kroppen
Tja, får väl slänga in en presentation jag också, ni verkar vara ett trevligt gäng som hänger här!
Peter, 46-årig halvtidspappa till 2 löpglada barn på 7 och 15 (de springer både minimaran och lilla midnattsloppet)
Tränar så ofta och så långt som kroppen
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 21:30Välkommen Peter 🙂 Ta plats i soffan men behåll stövlarna på.
Välkommen Peter 🙂 Ta plats i soffan men behåll stövlarna på.
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 21:37Välkommen Peter!
Välkommen Peter!
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 21:38Välkommen Peter
Välkommen Peter
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 22:01Välkommen Peter. Om ni inte redan fått champange så kommer nog Fredrik med den snart. 🙂
Välkommen Peter. Om ni inte redan fått champange så kommer nog Fredrik med den snart. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 22:02Trevligt att gruppen av trevliga människor växer:) Välkomna
Trevligt att gruppen av trevliga människor växer:) Välkomna
Quote from ellen olsson on 9 May 2012, 22:34Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 05:08Hej hej
Hej hej