Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 15:04Tjenare, jag är nu tillbaka på funbeat och i singelgruppen. Inte för att jag gått ur men som några av er tidigare nämnde så tillhörde jag en av alla de inaktiva under ett år eller två. Min förra presentation bör gömma sig runt sida 30-40 någonstans men or
Tjenare, jag är nu tillbaka på funbeat och i singelgruppen. Inte för att jag gått ur men som några av er tidigare nämnde så tillhörde jag en av alla de inaktiva under ett år eller två. Min förra presentation bör gömma sig runt sida 30-40 någonstans men or
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 15:30Hejsan Fredrik! Alltid trevligt med ännu en Linköpingsbo! Se mitt förra inlägg för förslag på lokala singlor här att spana på. Brädspel är alltid kul, har du några favoriter?
Hejsan Fredrik! Alltid trevligt med ännu en Linköpingsbo! Se mitt förra inlägg för förslag på lokala singlor här att spana på. Brädspel är alltid kul, har du några favoriter?
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 15:42Välkommen Fredrik 🙂
Jag vill passa på att påpeka att mitt inlägg om graden av aktivitet inte var kritik mot någon i någon grupp 🙂
Välkommen Fredrik 🙂
Jag vill passa på att påpeka att mitt inlägg om graden av aktivitet inte var kritik mot någon i någon grupp 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 17:20Vöälkommen Fredik. .-)
Vöälkommen Fredik. .-)
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 17:41Hej hej! =)
Hej hej! =)
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 17:56Hej hej
Hej hej
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 18:23Välkommen Fredrik! 🙂
Välkommen Fredrik! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 19:35Välkommen Fredrik!
Välkommen Fredrik!
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 19:42Välkommen Fredrik! Fint öga 😉
Välkommen Fredrik! Fint öga 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 20:25och ska vi vara lite pk, så är det ont om HBT människor här 😉
och ska vi vara lite pk, så är det ont om HBT människor här 😉