Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 09:38Ja ni som gnäller. Det är bara att börja beta sig igenom de ca 2300 medlemmarna i gruppen. Vill man ha något får man ju jobba för det 😉
Ja ni som gnäller. Det är bara att börja beta sig igenom de ca 2300 medlemmarna i gruppen. Vill man ha något får man ju jobba för det 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 09:41Flera kan ju tipsa sina singel kompisar som gillar träning att hitta denna sida, vi är ju ganksa många singlar ute i värden.
Flera kan ju tipsa sina singel kompisar som gillar träning att hitta denna sida, vi är ju ganksa många singlar ute i värden.
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 09:43Hehe ja fan, ska nog börja beta av en efter en här 😉
Hehe ja fan, ska nog börja beta av en efter en här 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 09:48Har aldrig tänkt tanken att söka bland dem som inte är aktiva. Jag är lite kluven tycker nu att live känns ok att vara singel men då våren kom med mer aktiv - vaken tid började jag längta efter en partner. Någon som gillar träning bör det vara.
Har aldrig tänkt tanken att söka bland dem som inte är aktiva. Jag är lite kluven tycker nu att live känns ok att vara singel men då våren kom med mer aktiv - vaken tid började jag längta efter en partner. Någon som gillar träning bör det vara.
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 09:55Nu gäller det nog inte bara oss i singelgruppen, jag har fått med några personer på Funbeat men sen reggar de inte sin träning här eller är aktiva i grupper.
Nu gäller det nog inte bara oss i singelgruppen, jag har fått med några personer på Funbeat men sen reggar de inte sin träning här eller är aktiva i grupper.
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 10:06Det är nog många av medlemmarna i singelgruppen som inte ens är med på funbeat längre, utan bara "hänger" kvar. Hon som startade denna grupp har inte varit aktiv under den tid som jag varit med (bara smygläst lite).
Det är nog många av medlemmarna i singelgruppen som inte ens är med på funbeat längre, utan bara "hänger" kvar. Hon som startade denna grupp har inte varit aktiv under den tid som jag varit med (bara smygläst lite).
Quote from ellen olsson on 1 May 2012, 11:37Stockholm är ju världens singeltätaste stad så det är ju inte fullständigt ologiskt...
Stockholm är ju världens singeltätaste stad så det är ju inte fullständigt ologiskt...
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 12:58Jag tillhör en av de som hänger här och inte är speciellt aktiv. Det går i vågor men ofta så känner jag inte att jag har tid eller ork tyvärr... men det är underhållande att läsa om vad ni har för er.
Emma S: Jag lider med dig, finns nästan ingen i mina
Jag tillhör en av de som hänger här och inte är speciellt aktiv. Det går i vågor men ofta så känner jag inte att jag har tid eller ork tyvärr... men det är underhållande att läsa om vad ni har för er.
Emma S: Jag lider med dig, finns nästan ingen i mina
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 14:42Det är inte direkt många här heller. Koola Pia K, grymma Johanna B, plus ett snyggo som gick ur singelgruppen, annars kommer jag inte på några fler lokala singelpinglor som är aktiva singlistor här.
Det är inte direkt många här heller. Koola Pia K, grymma Johanna B, plus ett snyggo som gick ur singelgruppen, annars kommer jag inte på några fler lokala singelpinglor som är aktiva singlistor här.
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 14:56Att vista på dejting sajter är inte kul, här är det ju sportintresse som är gemensam nämnare det är skillnad. Man få nog se till att bege sej ut bland folk nu när det är vår är det också förändringarnas tid.
Att vista på dejting sajter är inte kul, här är det ju sportintresse som är gemensam nämnare det är skillnad. Man få nog se till att bege sej ut bland folk nu när det är vår är det också förändringarnas tid.