Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 16:07Kan vara nyttigt att träna stjärtfjädrarna B 🙂
Kan vara nyttigt att träna stjärtfjädrarna B 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 30 April 2012, 17:34Tränar hellre framfjädern.
Tränar hellre framfjädern.
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 22:04Det är väldigt ojämn köns fördelning bland nykomlingarna. Ni nyanlända tjejer/ kvinnor är välkomna i vilket fall som helst.
Det är väldigt ojämn köns fördelning bland nykomlingarna. Ni nyanlända tjejer/ kvinnor är välkomna i vilket fall som helst.
Quote from Rasmus Olsson on 30 April 2012, 22:15För ett tag sen trillade det in massa män, men då klagade ingen. Ta för dig mesans chansen finns.
För ett tag sen trillade det in massa män, men då klagade ingen. Ta för dig mesans chansen finns.
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 23:35Jag tycker det varit svalt intresse för mej här så jag hoppas på nytt blod. Ni vet ju var jag finns.
Jag tycker det varit svalt intresse för mej här så jag hoppas på nytt blod. Ni vet ju var jag finns.
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 23:36Jag vill klaga lite på den geografiska fördelningen. Varför måste alla bo i Stockholm?
Jag vill klaga lite på den geografiska fördelningen. Varför måste alla bo i Stockholm?
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 23:38Håller med dej övervägande håller till Runt Stockholm. Ska vi bilda en egen grupp söder om de stora sjöarna?
Håller med dej övervägande håller till Runt Stockholm. Ska vi bilda en egen grupp söder om de stora sjöarna?
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 23:42Vi skulle inte bli så många BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/030.gif
...vilket är lite konstigt eftersom det faktiskt bor flera miljoner i Götaland också.
EDIT: Halva landets befolkning bor faktiskt här nere.
Vi skulle inte bli så många BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/030.gif
...vilket är lite konstigt eftersom det faktiskt bor flera miljoner i Götaland också.
EDIT: Halva landets befolkning bor faktiskt här nere.
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 09:33Men hallå, snacka inte om att det bara är stockholmare. Är ju iaf typ INGEN norrlänning här förutom jag 😛 Eller ja, 2 st till kanske som är aktiva 😛
Men hallå, snacka inte om att det bara är stockholmare. Är ju iaf typ INGEN norrlänning här förutom jag 😛 Eller ja, 2 st till kanske som är aktiva 😛
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 09:35Har ingen statisk på kön eller bostadsort men det är rätt så många medlemmar i denna grupp men inte så många aktiva.
Har ingen statisk på kön eller bostadsort men det är rätt så många medlemmar i denna grupp men inte så många aktiva.