Quote from Rasmus Olsson on 1 May 2012, 20:31Ja du har tyvärr inte mycket här att hämta. Men vi är trevliga ändå!
Ja du har tyvärr inte mycket här att hämta. Men vi är trevliga ändå!
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 20:39helt sant!
men jag är ändå inte ute efter någon igen..
bara att bli av med min envisa förkylning så att jag kan träna ordentligt!
helt sant!
men jag är ändå inte ute efter någon igen..
bara att bli av med min envisa förkylning så att jag kan träna ordentligt!
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 20:49Det kan ju faktiskt sitta HBT-människor och läsa här som inte ger sig till känna publikt eller så dyker det in några rätt vad det är så Helen kan visst ha något att hämta här. Så det så! 🙂
Det kan ju faktiskt sitta HBT-människor och läsa här som inte ger sig till känna publikt eller så dyker det in några rätt vad det är så Helen kan visst ha något att hämta här. Så det så! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 20:57Välkommen Fredrik.
Jag förstår faktiskt inte riktigt heller varför alla envisas med att bo i sthlm. Vad händer med skåne liksom? ( de kan eventuellt vara så att jag bara är avundsjuk 🙂 )
Välkommen Fredrik.
Jag förstår faktiskt inte riktigt heller varför alla envisas med att bo i sthlm. Vad händer med skåne liksom? ( de kan eventuellt vara så att jag bara är avundsjuk 🙂 )
Quote from Rasmus Olsson on 1 May 2012, 20:59Jamen hur skulle det se ut om vi alla flyttade in hos dig Carro? Då blev det iofs hångla av, men får man va ifred?
Jamen hur skulle det se ut om vi alla flyttade in hos dig Carro? Då blev det iofs hångla av, men får man va ifred?
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 21:17Hm.. du har en poäng där. Men ni kan bo alla på min gräsmatta som är nedanför?? De är jätte fint väder där!
Hm.. du har en poäng där. Men ni kan bo alla på min gräsmatta som är nedanför?? De är jätte fint väder där!
Quote from ellen olsson on 1 May 2012, 22:27Carro: Om du kan fixa finväder till helgen så kommer jag dit istället för att åka till Ludvika... 😉
Carro: Om du kan fixa finväder till helgen så kommer jag dit istället för att åka till Ludvika... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 1 May 2012, 22:37Får jag hångla så kommer jag.
Får jag hångla så kommer jag.
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 22:58Välkommen Fredric C
Välkommen Fredric C
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 08:19Vill hälsa alla nya välkomna! 😀
Helen, det kanske är dags att gå över till the dark side? 😉 Annars är jag ganska säker på att det finns både en och annan deltidsflata som inte gett sig tillkänna. Det gör det alltid. 😉 Eller så tar du mitt erbjudande o
Vill hälsa alla nya välkomna! 😀
Helen, det kanske är dags att gå över till the dark side? 😉 Annars är jag ganska säker på att det finns både en och annan deltidsflata som inte gett sig tillkänna. Det gör det alltid. 😉 Eller så tar du mitt erbjudande o