Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 16:45Precis! Hittar man det så har man hittat vinstlotten. 🙂 Är väl tyvärr inte så lätt att snubbla över bara... Lika bra att ta det som det kommer. Förr eller senare så... 😉
Precis! Hittar man det så har man hittat vinstlotten. 🙂 Är väl tyvärr inte så lätt att snubbla över bara... Lika bra att ta det som det kommer. Förr eller senare så... 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 16:52Välkomna alla nya och nygamla! 😀
Välkomna alla nya och nygamla! 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 17:00Välkommen Mari 🙂
Välkommen Mari 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 17:29Varit lite dålig på att välkomna folk här så välkomna alla nya. Här trivs vi. Vissa så mycket så vi inte verkar hitta ut härifrån.
Varit lite dålig på att välkomna folk här så välkomna alla nya. Här trivs vi. Vissa så mycket så vi inte verkar hitta ut härifrån.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 17:30Tack alla! Har hört nåt om champagne, men ser ingen..? (H)
Tack alla! Har hört nåt om champagne, men ser ingen..? (H)
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 17:34Hej hej
Hej hej
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 17:37Skulle tippa på att Fredrik som brukar servera champagne är ute och cyklar. Det blir nog lite senare i kväll.
Skulle tippa på att Fredrik som brukar servera champagne är ute och cyklar. Det blir nog lite senare i kväll.
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2012, 17:43Om nån är bra på lite massage och/eller naprapati, kan jag erbjuda hångel i kompensation.
Om nån är bra på lite massage och/eller naprapati, kan jag erbjuda hångel i kompensation.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 17:55Hej Mari
Hej Mari
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 18:04Hej Ingela! Och alla andra förstås. 🙂
Bruse - Tyvärr är jag värdelös på att massera. Men skulle behöva en massage jag också...
Hej Ingela! Och alla andra förstås. 🙂
Bruse - Tyvärr är jag värdelös på att massera. Men skulle behöva en massage jag också...