Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 18:32Välkomna alla nya!
Är helt OK på att massera...men vet inte om jag vill hångla med dig Bruse...
Välkomna alla nya!
Är helt OK på att massera...men vet inte om jag vill hångla med dig Bruse...
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 18:56Nu var det ju inte bara Bruse som var i behov av massage. 😉
Fast det var förstås bara han som utlovade hångel...
Nu var det ju inte bara Bruse som var i behov av massage. 😉
Fast det var förstås bara han som utlovade hångel...
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2012, 19:14Jag kan lova dig mycket, bara jag får lite massage.
Jag kan lova dig mycket, bara jag får lite massage.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 19:41Jag vill oxå ha massage och naprapati!!!!! Helst massage 🙂
Jag vill oxå ha massage och naprapati!!!!! Helst massage 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 19:41Välkommen tillbaka Marie. Vi är några som inte sluppit ut härifrån medan du var borta.
Välkommen tillbaka Marie. Vi är några som inte sluppit ut härifrån medan du var borta.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 19:55Jag ser det, Helena. En hel del bekanta namn faktiskt. Sen är det förstås en del återvändare också antar jag.
Fast jag tror helt enkelt det beror på att vi som är här väljer med omsorg, vi tar inte vem som helst! Och skulle vi råka göra det, så rättar v
Jag ser det, Helena. En hel del bekanta namn faktiskt. Sen är det förstås en del återvändare också antar jag.
Fast jag tror helt enkelt det beror på att vi som är här väljer med omsorg, vi tar inte vem som helst! Och skulle vi råka göra det, så rättar v
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 19:57Mari, häng med på 5-kamp på Grönan nästa lördag!
Mari, häng med på 5-kamp på Grönan nästa lördag!
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 20:03Det kanske vore nåt! Har mina barn här nästa helg, men de är ju så stora så de bryr sig inte ett dugg om morsan går ut. 🙂
Det kanske vore nåt! Har mina barn här nästa helg, men de är ju så stora så de bryr sig inte ett dugg om morsan går ut. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 20:38Välkommen Mari! Nu känner jag att champagnen är nära....
Välkommen Mari! Nu känner jag att champagnen är nära....
Quote from ellen olsson on 19 May 2012, 21:45Välkomna! *häller upp Champagne i glasen*
Välkomna! *häller upp Champagne i glasen*