Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 11:51... och för övrigt även akta sig för ödlor, men kanske inte behöver oroa sig för Spock...
... och för övrigt även akta sig för ödlor, men kanske inte behöver oroa sig för Spock...
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 11:56Nu har du sett för mycket V?
Nu har du sett för mycket V?
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 12:00Eller Big Bang Theory...
Edit säger att jag förvisso kände till Rock - Paper - Scissors - Lizard - Spock redan innan BBT.
Eller Big Bang Theory...
Edit säger att jag förvisso kände till Rock - Paper - Scissors - Lizard - Spock redan innan BBT.
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 12:03Offside är när man gör salsa på habanero och tänker att man absolut inte ska peta sig i ögat innan man tvättat händerna och sedan går och kissar innan man gjort det..
Offside är när man gör salsa på habanero och tänker att man absolut inte ska peta sig i ögat innan man tvättat händerna och sedan går och kissar innan man gjort det..
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 12:04*fnissar åt Jonas*
*fnissar åt Jonas*
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 18:47Nu har jag skummat mig igenom 4 sidor i denna tråden bara och kan snabbt inse att jag aldrig ska laga mat med Habanero 😉
Men jag säger hej och välkomna till alla nya och nygamla och hoppas att ni inte gör er allt för hemmastadda, men om ni hittar utgånge
Nu har jag skummat mig igenom 4 sidor i denna tråden bara och kan snabbt inse att jag aldrig ska laga mat med Habanero 😉
Men jag säger hej och välkomna till alla nya och nygamla och hoppas att ni inte gör er allt för hemmastadda, men om ni hittar utgånge
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 11:00Börjar väl med det viktigaste 🙂 Höjd över havet=1.80m. Vikt: 72kg. Är i övrigt en 46-årig Umebo (nä, det skall inte vara något å:-) som tränar på med löpning och längdskidåkning efter bästa förmåga. Är väl allmänt sportintresserad och spelar även golf s
Börjar väl med det viktigaste 🙂 Höjd över havet=1.80m. Vikt: 72kg. Är i övrigt en 46-årig Umebo (nä, det skall inte vara något å:-) som tränar på med löpning och längdskidåkning efter bästa förmåga. Är väl allmänt sportintresserad och spelar även golf s
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 11:36ÄNTLIGEN EN UMEBO!!!!!!! 😀
ÄNTLIGEN EN UMEBO!!!!!!! 😀
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 11:43Välkommen hit Janne!
Välkommen hit Janne!
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 12:02Välkommen Janne, känndig som hemma!
Välkommen Janne, känndig som hemma!