Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 08:57Bruse: Jag kanske tjuvläser men jag är åtminstone SINGEL (jag har för mig att jag sett några stycken som inte är det - eller har det tagit slut? 🙁 ) och jag SKRIVER lite då och då och sitter inte bara och läser i mörkret. 😉
Jim: jag antar att du mena
Bruse: Jag kanske tjuvläser men jag är åtminstone SINGEL (jag har för mig att jag sett några stycken som inte är det - eller har det tagit slut? 🙁 ) och jag SKRIVER lite då och då och sitter inte bara och läser i mörkret. 😉
Jim: jag antar att du mena
Quote from Rasmus Olsson on 8 June 2012, 08:58Jenny, tyvärr har några kommit tillbaka.
Jenny, tyvärr har några kommit tillbaka.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 09:00Vad trist! Jag beklagar verkligen! Men ni är ju i goda händer här å andra sidan... 😉
Vad trist! Jag beklagar verkligen! Men ni är ju i goda händer här å andra sidan... 😉
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 09:02Jenny: Ja jag menar denna singelsida då det är den enda jag huserar på så det är helt och hållet sett ur mitt egoistiska perspektiv 🙂
Hoppas det inte var en stalker du hade på jobbet!
Jenny: Ja jag menar denna singelsida då det är den enda jag huserar på så det är helt och hållet sett ur mitt egoistiska perspektiv 🙂
Hoppas det inte var en stalker du hade på jobbet!
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 09:04Nädå, han är jättetrevlig! Det är bara att det han vet om mig vill jag känna att jag berättade själv. 🙂
Jaja. Nog tjôtat här! Måste till jobbet!
Ha det bra alla och lycka till!
Nädå, han är jättetrevlig! Det är bara att det han vet om mig vill jag känna att jag berättade själv. 🙂
Jaja. Nog tjôtat här! Måste till jobbet!
Ha det bra alla och lycka till!
Quote from Jonny Persson on 8 June 2012, 10:42För mig är Fnubbit en träningssida. En sida där man kan lära känna en massa trevliga människor och jag bryr mig i ärlighetens namn inte om mina träningskompisar är singlar, sambos, gifta, unga eller gamla så länge jag har kul tillsammans med dom.
Jag tit
För mig är Fnubbit en träningssida. En sida där man kan lära känna en massa trevliga människor och jag bryr mig i ärlighetens namn inte om mina träningskompisar är singlar, sambos, gifta, unga eller gamla så länge jag har kul tillsammans med dom.
Jag tit
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 10:43Kul att se dig, Jenny! 😀 Ha det bra!!
Kul att se dig, Jenny! 😀 Ha det bra!!
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 11:30Tittar inte heller på fotboll med en ung tjej som inte förstår offside regeln, skulle komma på roligare saker att göra 😉
Tittar inte heller på fotboll med en ung tjej som inte förstår offside regeln, skulle komma på roligare saker att göra 😉
Quote from Jonny Persson on 8 June 2012, 11:35Inte med Jim hoppas jag Håsen!
Inte med Jim hoppas jag Håsen!
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 12:59Haha! Mackan! Ditt jävla as! Kalla mig gubbe!!
Haha! Mackan! Ditt jävla as! Kalla mig gubbe!!