Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen Alexandra! 🙂

En gång såg jag en FB-profil på en snygging som jag, av något hon skrev, var övertygad om bodde i Stockholm (default om det inte står en ort) och hade tre barn (för det är ändå inte helt ovanligt). Båda visade sig vara fel. Så jag tar gärna BÅDE informati

Välkommen Alexandra!
Inte för att utseendet är det viktiga, men på din profilbild ser du faktiskt ut som två. Så man undrar vilken som är du - och vem ditt sällskap är... kan ju vara bra att veta om du/ni dyker upp på någon fb-aktivitet eller så...

Om jag dyker upp på en FB-aktivitet så känner ni igen mig som den ljushåriga tjejen till vänster i bilden.

Fredrik: Det låter som att du har varit på mkt fantastiska resmål!

Jodå, de duger. 🙂 Nästa tripp blir till Feltre i södra Dolomiterna (Veneto). Cykling, ost och lite vin ska jag väl få mig till livs.
Sedan blir det "bergscyklarträff" i Tatrabergen i juli, fast då blir det nog mer öl, korv, gulasch och stekt ost. 😉

Om ni nu tycker att någon verkar trevlig och intressant, varför frågar ni inte hur gammal hon är helt enkelt?

Nä, det är en för lätt lösning på problemet. Jag måste ha missat något.

P.s Jag gick bara med i gruppen för att hitta datumet på min cykelhjäl

Välkomna alla nya!

Måste vara en stor soffa...för jag tror det är fler som trillar in i gruppen än som lämnar den 😉

Jenny tjuvläser! Stanna kvar hos oss!

Tack för tipset Jenny 😉 Visst gör man så om man finner någon intressant och trevlig men det är lite förvånande tycker jag att så många väljer att inte ta med sin ålder i sina presentationer på just en singelsida. Men det kvittar ju så länge man bara sitt