Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 20:59Jag tycker att man ska skriva sin ålder också. Här eller på sin sida.
Välkommen Alexandra!
Edit: Välkomna alla nya.
Jag tycker att man ska skriva sin ålder också. Här eller på sin sida.
Välkommen Alexandra!
Edit: Välkomna alla nya.
Quote from Rasmus Olsson on 7 June 2012, 21:00Åldern som alla gissar då förståss, eller hur? 35-37
Åldern som alla gissar då förståss, eller hur? 35-37
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:02Jim: Åldern har ju faktiskt ingen praktisk betydelse i dejtingsammanhang, men det har bostadsorten.
Jim: Åldern har ju faktiskt ingen praktisk betydelse i dejtingsammanhang, men det har bostadsorten.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:04Kan vara svårt att se på ett foto vilken ålder damerna har. Känns lite sådär om man skulle råka skriva till någon som skulle kunna vara ens dotter....eller ens mamma 😀
Kan vara svårt att se på ett foto vilken ålder damerna har. Känns lite sådär om man skulle råka skriva till någon som skulle kunna vara ens dotter....eller ens mamma 😀
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:06Fredrik: Vart har resorna gått?
Bruse: Tack för länken! Hångla ensam låter lite svårt..
Fredrik: Vart har resorna gått?
Bruse: Tack för länken! Hångla ensam låter lite svårt..
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:07Nja Jessie. Som 44-åring är jag är inte intresserad av att dejta 25-åringar 🙂 Däremot kan jag tänka mig att åka en bit om hon är trevlig, snygg och i passande ålder 🙂
Nja Jessie. Som 44-åring är jag är inte intresserad av att dejta 25-åringar 🙂 Däremot kan jag tänka mig att åka en bit om hon är trevlig, snygg och i passande ålder 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 7 June 2012, 21:07Ungefär som att cykla i klunga ensam. Blir rätt enehanda.
Ungefär som att cykla i klunga ensam. Blir rätt enehanda.
Quote from Rasmus Olsson on 7 June 2012, 21:08Dejta 25-åringar i passande åldrar? Är det jag som läser galet idag?
Dejta 25-åringar i passande åldrar? Är det jag som läser galet idag?
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:09Passande ålder = runt min ålder.....
Passande ålder = runt min ålder.....
Quote from Rasmus Olsson on 7 June 2012, 21:11+/- 20?
+/- 20?