Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 17:54Bättre liten och rapp än stor och slapp?!
/Ett inlägg i längddebatten.
Bättre liten och rapp än stor och slapp?!
/Ett inlägg i längddebatten.
Quote from Jonny Persson on 7 June 2012, 18:18Bättre stor och rapp än liten och slapp!
Bättre stor och rapp än liten och slapp!
Quote from Rasmus Olsson on 7 June 2012, 18:26Tycker Ekerö och Färingsö är för litet för att härbärgera alla som ska cykla därute nu före vättern. Var där tisdagen för två veckor sen, och var hjälpledare med Karolina. Gillar inte de smala cykelbanorna - blir otrevligt trångt. Trängs gör jag gärna i s
Tycker Ekerö och Färingsö är för litet för att härbärgera alla som ska cykla därute nu före vättern. Var där tisdagen för två veckor sen, och var hjälpledare med Karolina. Gillar inte de smala cykelbanorna - blir otrevligt trångt. Trängs gör jag gärna i s
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 19:29Hej och välkommen Alexandra!
Hej och välkommen Alexandra!
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 19:31Håller med om att det är mkt cyklister där ute och stundtals lite trångt...
Ska hålla utkik efter passande träningstillfällen i Farsta.Katarina: Tack!
Håller med om att det är mkt cyklister där ute och stundtals lite trångt...
Ska hålla utkik efter passande träningstillfällen i Farsta.
Katarina: Tack!
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 19:50Finns det inga trevliga singlar på norra sidan om Stockholm?
Verkar som alla bor på södra sidan om stan...Ingen som vill typ ta en joggingrunda någon gång?
Förresten, är det någon som ska springa Parloppet på tisdag?
Jag springer med min kompis Alice (
Finns det inga trevliga singlar på norra sidan om Stockholm?
Verkar som alla bor på södra sidan om stan...
Ingen som vill typ ta en joggingrunda någon gång?
Förresten, är det någon som ska springa Parloppet på tisdag?
Jag springer med min kompis Alice (
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 20:18Camilla, Helena, mfl bor väl i norr.
Vågar du dig inte in i Bajenland? 😉
Camilla, Helena, mfl bor väl i norr.
Vågar du dig inte in i Bajenland? 😉
Quote from ellen olsson on 7 June 2012, 20:27Välkommen Alexandra! *häller upp Tarlant Brut Cuvée Louis i glasen*
Mycket trevliga intressen om jag får säga det själv! Jag tror att du skulle kunna gilla mina resor. 😉
Välkommen Alexandra! *häller upp Tarlant Brut Cuvée Louis i glasen*
Mycket trevliga intressen om jag får säga det själv! Jag tror att du skulle kunna gilla mina resor. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 7 June 2012, 20:50Kolla på hovets hemsida, onsdagar och lördagar vid Farsta simhall klockan 18 respektive 10.
Att cykla tillsammans är så mycket roligare. Som att hångla tillsammans.
Kolla på hovets hemsida, onsdagar och lördagar vid Farsta simhall klockan 18 respektive 10.
Att cykla tillsammans är så mycket roligare. Som att hångla tillsammans.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 20:57Magnus: Längden har sedan länge varit en uppgift vi har begärt här i singeltråden så det är inte nödvändigtvis ditt fel/din förtjänst att längden är på tapeten just här. Fast jag minns faktiskt inte riktigt varför vi började fråga om det?
Egentligen är ju
Magnus: Längden har sedan länge varit en uppgift vi har begärt här i singeltråden så det är inte nödvändigtvis ditt fel/din förtjänst att längden är på tapeten just här. Fast jag minns faktiskt inte riktigt varför vi började fråga om det?
Egentligen är ju