Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:12Jag håller med Jim, ålder är viktigare än geografi. Åldern går inte att ändra, men flytt går att fixa (även om det kan vara bökigt).
Jag håller med Jim, ålder är viktigare än geografi. Åldern går inte att ändra, men flytt går att fixa (även om det kan vara bökigt).
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:14Men Bruse, kan du inte läsa??
Men Bruse, kan du inte läsa??
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:16Han verkar ha blandat ihop meningarna...
Han verkar ha blandat ihop meningarna...
Quote from ellen olsson on 7 June 2012, 21:16Alexandra: De går vanligtvis till ställen där man kan cykla eller åka skidor och jag brukar försöka bekanta mig med och prova igenom de lokala specialiteterna. 🙂
Några exempel är:
- Cykling i Valtellina och Bergamo. I Valtellina gör de bl.a. vin på Neb
Alexandra: De går vanligtvis till ställen där man kan cykla eller åka skidor och jag brukar försöka bekanta mig med och prova igenom de lokala specialiteterna. 🙂
Några exempel är:
- Cykling i Valtellina och Bergamo. I Valtellina gör de bl.a. vin på Neb
Quote from Rasmus Olsson on 7 June 2012, 21:17Jo, men idag är min läshjärna lite wild and crazy liksom!
Får mig att tänka på tjejer jag träffat som sagt så, att de är "lite wild and crazy liksom". Jag har då alltid tyckt att de varit väldigt svensson. Tänk så olika vi tycker.
Jo, men idag är min läshjärna lite wild and crazy liksom!
Får mig att tänka på tjejer jag träffat som sagt så, att de är "lite wild and crazy liksom". Jag har då alltid tyckt att de varit väldigt svensson. Tänk så olika vi tycker.
Quote from ellen olsson on 7 June 2012, 21:18Ungefär samma fas i livet är betydligt viktigare och mer relevant än fysisk ålder.
Ungefär samma fas i livet är betydligt viktigare och mer relevant än fysisk ålder.
Quote from Rasmus Olsson on 7 June 2012, 21:21Jo, har träffat 25-åringar som varit mer mogna och i fas med sig själva, än 45-åringar. Hellre en trygg personlighet än en viss ålder eller längd.
Jo, har träffat 25-åringar som varit mer mogna och i fas med sig själva, än 45-åringar. Hellre en trygg personlighet än en viss ålder eller längd.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:22hoho alla nya 🙂
Kan man få ett glas Pol Roger också eller?
hoho alla nya 🙂
Kan man få ett glas Pol Roger också eller?
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:37Jo men visst kan det vara så Bruse men du har väl kanske också träffat 68-åringar som är harmoniska och i i fas med sig själva 😉 Jag kan tala om för dig vad mitt önsketänkande är eftersom du verkar intresserad av mina ålderspreferenser. Hon får gärna var
Jo men visst kan det vara så Bruse men du har väl kanske också träffat 68-åringar som är harmoniska och i i fas med sig själva 😉 Jag kan tala om för dig vad mitt önsketänkande är eftersom du verkar intresserad av mina ålderspreferenser. Hon får gärna var
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:40Instämmer med Emma, påfyllning tack.
Instämmer med Fredrik om fas.Å om jag ska tycka något själv så är det att grundvärderingarna i livet bör harmonisera någorlunda.
Instämmer med Emma, påfyllning tack.
Instämmer med Fredrik om fas.
Å om jag ska tycka något själv så är det att grundvärderingarna i livet bör harmonisera någorlunda.