Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 22:19Välkommen Anna !
Välkommen Anna !
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 22:21Hej Anna 🙂
Hej Anna 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 22:24Välkommen, Anna!
Välkommen, Anna!
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 06:28Välkommen Anna
Välkommen Anna
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 08:41Välkommen Anna
Vi är några singlar i Göteborg som hade tänkt oss lite After work nästa fredag dvs 24/8.
Vi har ännu inte bestämt tid eller plats. Något som du hade varit intresserad av? Kan utlova riktigt bubbel i så fall 🙂
Välkommen Anna
Vi är några singlar i Göteborg som hade tänkt oss lite After work nästa fredag dvs 24/8.
Vi har ännu inte bestämt tid eller plats. Något som du hade varit intresserad av? Kan utlova riktigt bubbel i så fall 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 08:50Jag dricker betydligt mer virtuellt bubbel än verkligt. Vi har AW med jobbet den 24:e dock, så jag kan tyvärr inte. Men tack för informationen!
(Men om jag vet var ni tänker hålla hus kan det ju tänkas att jag kommer förbi en sväng på vägen hem)
Jag dricker betydligt mer virtuellt bubbel än verkligt. Vi har AW med jobbet den 24:e dock, så jag kan tyvärr inte. Men tack för informationen!
(Men om jag vet var ni tänker hålla hus kan det ju tänkas att jag kommer förbi en sväng på vägen hem)
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 09:28Det är inte spikat Anna. Vi återkommer i ämnet 🙂
Det är inte spikat Anna. Vi återkommer i ämnet 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 15 August 2012, 13:47Hej och välkommen Anna! 🙂
Hej och välkommen Anna! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 17:50Hej hej
Hej hej
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 18:44Välkommen tillbaka Anna och även du Aadu som var länge sen man såg här!
Välkommen tillbaka Anna och även du Aadu som var länge sen man såg här!