Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 20:59@ Patrik: dumpa Göteborgstråden, det kan vara fler som vill hänga på.
@ Patrik: dumpa Göteborgstråden, det kan vara fler som vill hänga på.
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 21:34Dumpa eller bumpa? 😉
Dumpa eller bumpa? 😉
Quote from Fredric Lagerström on 15 August 2012, 21:42Tack Anna J! Meddelade i januari att jag var singel. Skriver inte så ofta nu, nej.
Tack Anna J! Meddelade i januari att jag var singel. Skriver inte så ofta nu, nej.
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 21:45Hej Aadu! 🙂
Hej Aadu! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 15 August 2012, 21:50Hej hej, Linda 🙂 Sprang faktiskt premiärmilen i år igen, jodå.
Hej hej, Linda 🙂 Sprang faktiskt premiärmilen i år igen, jodå.
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 21:55Hej Aadu, ja det var då sannerligen ett bra tag sedan!
Hej Aadu, ja det var då sannerligen ett bra tag sedan!
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 22:00Oj, jag led nog av näringsbrist när jag skrev förra inlägget. Bumpa ska det vara.
Hej Aadu, du uteblev från middagen efter premiärmilen!
Oj, jag led nog av näringsbrist när jag skrev förra inlägget. Bumpa ska det vara.
Hej Aadu, du uteblev från middagen efter premiärmilen!
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 10:28Hellu på er!
Det är väll lika bra att presentera sig här... 😉
Och det är alltid lika svårt att presentera sig så här!Jag är en glad typ på 27 år (164cm lång, har förstått att det är viktigt info här...) som bor utanför Malmö (eller utanför Lund, vä
Hellu på er!
Det är väll lika bra att presentera sig här... 😉
Och det är alltid lika svårt att presentera sig så här!
Jag är en glad typ på 27 år (164cm lång, har förstått att det är viktigt info här...) som bor utanför Malmö (eller utanför Lund, vä
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 10:37Välkommen i singelträsket Ammi
😀
Välkommen i singelträsket Ammi
😀
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 10:53Välkommen till singeltråden
Välkommen till singeltråden