Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 23:54VÄlkommen Amelie jag kan vara din fotpall i soffan
VÄlkommen Amelie jag kan vara din fotpall i soffan
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 00:08Tackar!! Här känner jag mig riktigt välkommen 🙂 (t+)
Och skumpa är ju aldrig fel! 😉
Tackar!! Här känner jag mig riktigt välkommen 🙂 (t+)
Och skumpa är ju aldrig fel! 😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 07:30Christer: det finns få saker som är så avtändande som att erbjuda sig att vara fotpall. I mitt tycke.
Christer: det finns få saker som är så avtändande som att erbjuda sig att vara fotpall. I mitt tycke.
Quote from Rasmus Olsson on 29 August 2012, 09:22Välkommen Amelie, äntligen lite kvinnligt blod.
Längden är bara viktig för komplexfyllda människor. När du sitter på en cykel eller ligger i sängen saknar det fullständigt betydelse.
Det är din personlighet som räknas. Ja och hur många cyklar du har.
Välkommen Amelie, äntligen lite kvinnligt blod.
Längden är bara viktig för komplexfyllda människor. När du sitter på en cykel eller ligger i sängen saknar det fullständigt betydelse.
Det är din personlighet som räknas. Ja och hur många cyklar du har.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 21:19Hej hej,
Hur funkar det här stället då tro? Orkar inte läsa alla tusentals inlägg 😉
Själv tränar jag gärna och mycket. Inlines, cykling, löpning och favoriten vindsurfing om det behagar blåsa rejält någon gång vilket det oftast inte gör i 08-land...
Hej hej,
Hur funkar det här stället då tro? Orkar inte läsa alla tusentals inlägg 😉
Själv tränar jag gärna och mycket. Inlines, cykling, löpning och favoriten vindsurfing om det behagar blåsa rejält någon gång vilket det oftast inte gör i 08-land...
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 21:22Välkommen till träsket Jens! 🙂 Stockholmarna är aktiva när det gäller träningsträffar och till och med gemensamma resor! (t+)
Vi på västkusten ligger lite i lä känner jag 😉
Välkommen till träsket Jens! 🙂 Stockholmarna är aktiva när det gäller träningsträffar och till och med gemensamma resor! (t+)
Vi på västkusten ligger lite i lä känner jag 😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 21:46Freddy Andersson, 31 år bor i Göteborg
Sen 1 år tillbaka så har jag tränat 5-6 dagar i veckan. Träningen skulle bli så mycket roligare att utöva om man gjorde det med någon likasinnad av motsatta könet! =)Jag kör Gym, löpning, cykel (MTB & Landsväg) och
Freddy Andersson, 31 år bor i Göteborg
Sen 1 år tillbaka så har jag tränat 5-6 dagar i veckan. Träningen skulle bli så mycket roligare att utöva om man gjorde det med någon likasinnad av motsatta könet! =)
Jag kör Gym, löpning, cykel (MTB & Landsväg) och
Quote from Rasmus Olsson on 29 August 2012, 21:49Förvisso är ni välkomna, men nu får PK säga att könsfördelningen är alldeles för skev för att säkerställa mit framtida osinglande. Vi får börja kvotera in kvinnor. Ok?
Förvisso är ni välkomna, men nu får PK säga att könsfördelningen är alldeles för skev för att säkerställa mit framtida osinglande. Vi får börja kvotera in kvinnor. Ok?
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 21:52Vaddå? De fyra senaste tillskotten har väl varit två tjejer och två killar?
Välkommen till träsket du också Freddy!
Vaddå? De fyra senaste tillskotten har väl varit två tjejer och två killar?
Välkommen till träsket du också Freddy!
Quote from Rasmus Olsson on 29 August 2012, 21:53Fröken Anna vill inseminera att jag inte kan räkna?
Fröken Anna vill inseminera att jag inte kan räkna?