Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 23:03Hörde det var en bra show men aldrig känt mig motiverad till Coldplay, dock skall nämnas att inte lyssnat nämnvärt på dem.
Nästa på konsertbiljetter-under-2012 står Sparzanza och Dark Tranquility i december, härliga höstspelningarna på lite mindre avenye
Hörde det var en bra show men aldrig känt mig motiverad till Coldplay, dock skall nämnas att inte lyssnat nämnvärt på dem.
Nästa på konsertbiljetter-under-2012 står Sparzanza och Dark Tranquility i december, härliga höstspelningarna på lite mindre avenye
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 23:12Hade inte heller lyssnat på dem innan mer än veckan innan.
Musiken är inte den bästa men deras show på scenen var otroligt maffig! 🙂
Grym ljusshow, hel del fyrverkeri och häftiga skärmar på scenen.http://www.youtube.com/watch?v=j0h7TZ_ciqE&feature=plc
Hade inte heller lyssnat på dem innan mer än veckan innan.
Musiken är inte den bästa men deras show på scenen var otroligt maffig! 🙂
Grym ljusshow, hel del fyrverkeri och häftiga skärmar på scenen.
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 08:59Hej hej ni nya
Hej hej ni nya
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 12:17Ramlar in på syratunga ben med dyngsura skor från myrarna kring Östersund. Ja precis, ända här uppe i norr alltså. Taktiskt obra, jag vet. Men är född och uppvuxen i Göteborg om man tillåts leva på gamla meriter. 🙂
Ska torrfakta med också? OK. 34 år, v
Ramlar in på syratunga ben med dyngsura skor från myrarna kring Östersund. Ja precis, ända här uppe i norr alltså. Taktiskt obra, jag vet. Men är född och uppvuxen i Göteborg om man tillåts leva på gamla meriter. 🙂
Ska torrfakta med också? OK. 34 år, v
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 12:19Soffan hälsar alltid alla singlar välkomna 🙂
Soffan hälsar alltid alla singlar välkomna 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 14:18Välkommen Malin!
Välkommen Malin!
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 16:39Välkommen Malin.
Fredrik häller säkert upp ett extra glas Champagne för varje cykel 😉
Välkommen Malin.
Fredrik häller säkert upp ett extra glas Champagne för varje cykel 😉
Quote from Rasmus Olsson on 2 September 2012, 17:23Välkommen Malin!
Jag blev genast lite kär i dig, för att du har fyra cyklar!
Välkommen Malin!
Jag blev genast lite kär i dig, för att du har fyra cyklar!
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 19:21Välkommnar dig hit Malin...trots att du flyttade ifrån...västkusten 😉
Välkommnar dig hit Malin...trots att du flyttade ifrån...västkusten 😉
Quote from Mikael Wik on 2 September 2012, 20:06Här kommer en till som joppat in i denna gruppen.
Lina från Halmstad, 31 år, singel sedan ca 2,5 år och joggare sedan ca 2 månader tillbaka.
Hade varit kul att ha lite skoj folk att snacka med om bla träning. Mina "vanliga" kompisar tycker nog att jag ä
Här kommer en till som joppat in i denna gruppen.
Lina från Halmstad, 31 år, singel sedan ca 2,5 år och joggare sedan ca 2 månader tillbaka.
Hade varit kul att ha lite skoj folk att snacka med om bla träning. Mina "vanliga" kompisar tycker nog att jag ä