Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 22:14😀
😀
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 22:25Somliga av oss ska ju till Göteborg för att springa lite nästa vår....... 🙂
Somliga av oss ska ju till Göteborg för att springa lite nästa vår....... 🙂
Quote from ellen olsson on 2 September 2012, 22:50Camilla: Det ska inte jag...
Camilla: Det ska inte jag...
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 23:06Det finns ju vissa av oss som bor i Göteborg och kan leta upp Fredriks skumpaförråd... 🙂
Det finns ju vissa av oss som bor i Göteborg och kan leta upp Fredriks skumpaförråd... 🙂
Quote from ellen olsson on 2 September 2012, 23:11Hur hade du tänkt komma in då? Jag är den enda som har kort, kod och nycklar. 🙂
Hur hade du tänkt komma in då? Jag är den enda som har kort, kod och nycklar. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 23:24Hmm. Får väl samarbeta med nån Stockholmsbo som avlägsnar dessa saker från dig och tar med sig till Göteborg... 🙂
Hmm. Får väl samarbeta med nån Stockholmsbo som avlägsnar dessa saker från dig och tar med sig till Göteborg... 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 00:24välkomna alla nya!
välkomna alla nya!
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 07:24Jag får sälla mig till skara och önska alla nya välkomna.
Jag får sälla mig till skara och önska alla nya välkomna.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 14:06Hej till Alla nya!:-)
Hej till Alla nya!:-)
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 14:57Tack alla! Och Carro, det är inte alltid så noga med namn heller. 🙂
Kanske är det skumpadrickande som skulle få mig att göra något åt det där ständigt dåliga samvetet att det var för länge sedan jag hälsade på hemhemma. Så var försiktig med löftena. 🙂
Tack alla! Och Carro, det är inte alltid så noga med namn heller. 🙂
Kanske är det skumpadrickande som skulle få mig att göra något åt det där ständigt dåliga samvetet att det var för länge sedan jag hälsade på hemhemma. Så var försiktig med löftena. 🙂