Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 20:03Hmmm. På något vis känns kärlek som en direkt funktion av antal cyklar inte så värst äkta. Å andra sidan tämligen okomplicerad.
Hmmm. På något vis känns kärlek som en direkt funktion av antal cyklar inte så värst äkta. Å andra sidan tämligen okomplicerad.
Quote from Rasmus Olsson on 3 September 2012, 20:52Varför krångla till det i onödan liksom?
Varför krångla till det i onödan liksom?
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 23:51Välkomna kära nykomlingar! (jag är ju också en nykomling här i soffan!)
Bruse - Jag tycker det lät som ett väldigt bra förslag!
Välkomna kära nykomlingar! (jag är ju också en nykomling här i soffan!)
Bruse - Jag tycker det lät som ett väldigt bra förslag!
Quote from Rasmus Olsson on 6 September 2012, 08:06Jag har bara bra förslag. Det svåra är att övertyga omgivningen om det.
Jag har bara bra förslag. Det svåra är att övertyga omgivningen om det.
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 13:56Kikar in... undrar om det finns plats här för kvinna på 186 cm? Med tanke på samtalen om längd spelar in... 🙂
Kikar in... undrar om det finns plats här för kvinna på 186 cm? Med tanke på samtalen om längd spelar in... 🙂
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 14:03Välkommen, här finns alltid plats!
Välkommen, här finns alltid plats!
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 14:14Välkommen Cathrine 🙂
Slå dig ner i soffan men behåll stövlarna på 😉
Välkommen Cathrine 🙂
Slå dig ner i soffan men behåll stövlarna på 😉
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 14:33Tack Anna och Camilla! Trevligt 🙂
Tack Anna och Camilla! Trevligt 🙂
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 14:37Välkommen till vårt singelträsk Cathrine! 🙂 Slå dig ner så kommer det bubbel när som helst!
Välkommen till vårt singelträsk Cathrine! 🙂 Slå dig ner så kommer det bubbel när som helst!
Quote from Rasmus Olsson on 6 September 2012, 14:48Välkommen!
Lägg ned det där om längden. Det är personligheten som är viktig. Dessutom saknar längden betydelse när man ligger.
Välkommen!
Lägg ned det där om längden. Det är personligheten som är viktig. Dessutom saknar längden betydelse när man ligger.