Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 08:47Välkommen Sophie 🙂
Välkommen Sophie 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 11:29Varmt välkommen till vårt singelträsk Sophie! 🙂 Passa på att göra en lerinpackning (vi sitter ju trots allt i ett träsk ;)) för dina ömmande händer efter Åsas tumskruvar 😉
Varmt välkommen till vårt singelträsk Sophie! 🙂 Passa på att göra en lerinpackning (vi sitter ju trots allt i ett träsk ;)) för dina ömmande händer efter Åsas tumskruvar 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 14:56Välkommen Sophie, bra jobbat Åsa!
Välkommen Sophie, bra jobbat Åsa!
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 15:28Välkommen hit...
Välkommen hit...
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2012, 18:34Så fort jag sätter mig på sadeln å fiscyklar lite, spammar ni Funbeat direkt. Varför gör ni så här mot mig?
Dock kom det fram en för mig helt okänd kvinna (kallar äldre än mig för kvinna, resten för tjejer) och tackade så fint för min tråd på Funbeat vid
Så fort jag sätter mig på sadeln å fiscyklar lite, spammar ni Funbeat direkt. Varför gör ni så här mot mig?
Dock kom det fram en för mig helt okänd kvinna (kallar äldre än mig för kvinna, resten för tjejer) och tackade så fint för min tråd på Funbeat vid
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 20:04Sadelskolan har jag också läst när jag var ännu mer nybörjare på racercykling än vad jag är nu. Stor eloge för den!
Nu är jag mest fokuserad på om min styrstam är för lång eller om det är jag som är för vek/bekväm. Det kanske man skulle kunna få hjälp me
Sadelskolan har jag också läst när jag var ännu mer nybörjare på racercykling än vad jag är nu. Stor eloge för den!
Nu är jag mest fokuserad på om min styrstam är för lång eller om det är jag som är för vek/bekväm. Det kanske man skulle kunna få hjälp me
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2012, 20:06Vad vill du jag ska göra med din styrstam och dig? (H:)
Vad vill du jag ska göra med din styrstam och dig? (H:)
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 20:12LOL
Den var bra!
LOL
Den var bra!
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 20:32För att vi kan Bruse, för att vi kan! 😉
För att vi kan Bruse, för att vi kan! 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 21:13Jag är ledsen men ... jag måste singla mig igen.
I drygt två månader höll det, sen dumpade hon mig. Hon dumpade mig idag, för ungefär 11 timmar sedan. Via sms, hon är i Barcelona och kommer tillbaka om några timmar.Singel är jag, även om jag ff bor med
Jag är ledsen men ... jag måste singla mig igen.
I drygt två månader höll det, sen dumpade hon mig. Hon dumpade mig idag, för ungefär 11 timmar sedan. Via sms, hon är i Barcelona och kommer tillbaka om några timmar.
Singel är jag, även om jag ff bor med